کد خبر : 1592226 | 28 بهمن 1397 ساعت 01:45 | 27.6K بازدید | 0 دیدگاه

پس از برتری خفیف مقابل وایادولید

والورده: مقابل لیون بارسایی متفاوت خواهید دید

بارسا امشب به زحمت و با تک گل مسی که از روی نقطه پنالتی به دست آمد، توانست وایادولید را شکست دهد.

والورده: مقابل لیون بارسایی متفاوت خواهید دید

به گزارش "ورزش سه"، پس از دو تساوی متوالی در لالیگا، بارسا به شدت نیاز به پیروزی در بازی امشب داشت و با تک گل مسی به آن دست یافت. حالا بارسا خود را برای مصاف سه شنبه شب مقابل لیون در لیگ قهرمانان آماده خواهد کرد.

 

 

1380645

 

 

ارنستو والورده، سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« پیروزی پرزحمتی بود و برایش زجر کشیدیم. نیمه اول خوب نبودیم. سرعت چرخش توپ مان پایین بود و کندی محسوسی در شکل بازی ما دیده می شد. آنها روی ضدحملات خطرناک بودند و نمی توانستیم خیلی ریسک کنیم.

با این وجود بازی از دست مان خارج نمی شد. نمایشی که در نیمه دوم ارائه دادیم، برای برد کفایت می کرد. در مجموع پیروزی سختی به دست آوردیم.»

 

والورده ادامه داد:« وایادولید بازی خوبی انجام داد و نباید از این نکته غافل شد. همیشه نمی توان در یک بازی موقعیت های گل زیاد خلق کرد.

واضح است که می توانیم از این بهتر بازی کنیم. امشب هم به خصوص در نیمه دوم به اندازه کافی موقعیت گل داشتیم. اگر همیشه بتوانیم موقعیت گل خلق کنیم اوضاع بهتر خواهد شد. در بازی های مهم نشان داده ایم که تیم قابل اعتمادی هستیم و به همین دلیل معتقدم مقابل لیون یک بارسای متفاوت خواهید دید. همیشه می توان بهتر بازی کرد و البته عکس این قضیه هم صادق است.»

 

دیدگاه‌ها