کد خبر : 1592283 | 28 بهمن 1397 ساعت 12:03 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

آمار نظری؛ 235 دقیقه، 2 گل ، یک پاس گل و یک پنالتی

صعود مهاجم نساجی به رتبه سوم بهترین تعویض‌ها

مهاجم تیم فوتبال نساجی باز هم توانست به عنوان بازیکن تعویضی برای تیمش موثر باشد تا چهارمین بازیکن تعویضی موثر لیگ برتر باشد.

صعود مهاجم نساجی به رتبه سوم بهترین تعویض‌ها

به گزارش" ورزش سه" نساجی در روزی که نزدیک به هشتاد دقیقه را ده نفره مقابل پارس جنوبی بازی کرد، با نتیجه سه بر یک شکست خورد. تنها گل نساجی روی یک ضربه پنالتی به دست آمد که روی محمد مهدی نظری رخ داد. مهاجم 29 ساله و شیرازی نساجی که سابقه بازی در تیم های استقلال، پیکان و فجر سپاسی را دارد در این فصل یکی از بهترین بازیکنان تعویضی لیگ بوده است. او در یازده بازی از سیزده مسابقه ای که در این فصل برای نساجی انجام داده به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده است و در مجموع 235 دقیقه ای که برای تیمش به میدان رفته 2 گل زده ، یک پاس گل داده و در بازی روز گذشته نیز یک ضربه پنالتی برای تیمش به دست آورد.


نظری در هفته دوم لیگ برتر برابر تراکتورسازی در 26 دقیقه حضورش یک گل زد، برابر پرسپولیس در هفته ششم  23 دقیقه یک پاس گل داد، در بازی با سپیدرود در هفته چهاردهم در 23 دقیقه یک گل زد و در بازی آخرش برابر پارس جنوبی در 34 دقیقه یک ضربه پنالتی به دست آورد.


این آمار او را بعد از بازیکنانی لی اروین مهاجم اسکاتلندی تراکتور و یونس شاکری مهاجم پدیده در رده سوم بهترین تعویض های لیگ هجدهم تا این زمان قرار داد. نظری تا قبل از این در رتبه چهارم بهترین تعویض ها قرار داشت اما بازی با پارس او را یک پله و بالاتر از عیسی آل کثیر مهاجم پیکان در جدول تعویض های طلایی فرستاد.

 

1382820

دیدگاه‌ها