کد خبر : 1592367 | 28 بهمن 1397 ساعت 16:47 | 33.3K بازدید | 0 دیدگاه

کل کل ریز قطبی-مرزبان در دربی جنوب !

رویارویی قطبی و مرزبان پس از سال ها که از مشکلات این دو مربی سپری شده، مانند کنفرانس خبری این دو با برخوردِ لفظی نه چندان شدید هم همراه شده.

کل کل ریز قطبی-مرزبان در دربی جنوب !

به گزارش "ورزش سه"، نبرد نفت مسجد سلیمان و فولادخوزستان گذشته از اینکه لقب یکی از دربی های حساس جنوب کشور را یدک می کشد، با حضور علیرضا مرزبان و افشین قطبی روی نیمکت دو تیم حساس تر هم شده بود؛ دو مربی ای که سال ها پیش و در قهرمانی سرخپوشان پایتخت در لیگ هفتم کنار هم بودند ولی این همکاری پایان خوشی حداقل برای این دو چهره به همراه نداشت.


پس از سال ها حالا این دو مربی در قالب سرمربی دو تیم جنوبی کشور در ورزشگاه غدیر اهواز رو در روی هم صف آرایی کرده اند.


در کنفرانس خبری پس از بازی، خبرنگاران در مورد سال های دور و اتفاقات گذشته از قطبی و مرزبان پرسیدند ولی هر دو علاوه بر اینکه کنایه هایی به هم زدند، از صحبت مستقیم در مورد یکدیگر خودداری کردند؛ درست مثل اتفاقی که در نیمه دوم این مسابقه هم رخ داد.


در نیمه دوم دیدار دو تیم و در شرایطی که تیم فولادخوزستان روی حرکت مسی صاحب ضربه ایستگاهی شده بود، صدای اعتراض هایی که در طول بازی از سوی هر دو تیم و هوادارانشان شنیده می شد، بار دیگر بلند شد و اینبار مرزبان و قطبی هم به ماجرا اضافه شدند، اما درگیری لفظی و کل کل این دو خیلی زود تمام شد.


در واقع قطبی پس از اعتراض هایی که مرزبان در کنار خط داشت، با بردن یکی از دست هایش پشت گوشش، نشان می داد که متوجه حرف های سرمربی نفت مسجد سلیمان و البته دستیار سابقش در پرسپولیس نمی شود تا ماجرا از سوی او تمام یافته تلقی شود.

دیدگاه‌ها