کد خبر : 1592382 | 28 بهمن 1397 ساعت 17:35 | 53K بازدید | 0 دیدگاه

از خستگی تا تقویم فشرده

توجیه سولاری برای شکست خانگی عجیب رئال

رئال در دیداری عجیب امروز با نتیجه 1-2 مغلوب خیرونا شد و امیدهایش به قهرمانی تا حد زیادی کاهش یافت.

توجیه سولاری برای شکست خانگی عجیب رئال

به گزارش "ورزش سه"، رئال ابتدا در نیمه اول با گل کاسیمیرو پیش افتاد اما نیمه دوم دو گل دریافت کرد و بازی را در هانه باخت.

سانتی سولاری، سرمربی رئال در نشست خبری پس از بازی حضور یافت و به سوالات پاسخ گفت.

 

 

1382920

 

 

آنچه بر سر رئال آمد: «در تمام کنتندگی بی دقت بودیم و نیمه اول از موقعیت های خوبی که برای تمام کردن کار حریف داشتیم، استفاده نکردیم. در نیمه دوم از لحاظ انرژی دچار افت شدیم. سعی کردم با تعویض ها جان دوباره ای به تیم بدهم اما اینطور نشد. خیرونا نیمه دوم بسیار عالی کار کرد و دو گل به ثمر رساند تا بازی برده را از دست بدهیم. 

پس از چند بازی سخت و دشوار، به این دیدار رسیده بودیم و از لحاظ ذهنی و فیزیکی دچار افت شدیم. در واقع بدنی و ذهنی خسته بودیم. این عامل موثری در شکست امروز بود. همیشه در پی یک تقویم فشرده می توان انتظار یک نتیجه دور از انتظار را داشت.»

 

ضعف مارسلو:« فوتبال یک ورزش تیمی است و همه باید فضاهای خالی زمین را پوشش دهند. مارسلو امروز خوب بود.»

 

نقش غیبت مودریچ در شکست:« مودریچ از جمله بازیکنانی است که غیبت او همیشه به چشم می آید. بازیکنان جانشین باید اینگونه مواقع، خودی نشان دهند. متاسفانه مودریچ امروز محروم بود.»

 

لالیگا:« ابدا شانسمان از بین نرفته است. همیشه امید قهرمانی وجود دارد. باید خیلی سریع بلند شویم و به راهمان ادامه دهیم. هنوز هفته های زیادی تا پایان باقی مانده و هیچ چیز تمام نشده است. تا روز آخر برای قهرمانی می جنگیم.»

 

 

دیدگاه‌ها