کد خبر : 1592387 | 28 بهمن 1397 ساعت 17:51 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

فوتبال باکلاسی ارائه کردیم

مرزبان: شانس داشتیم، توپ شریفات گل می‌‎شد

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان می‌گوید که اگر در ضربات نهایی دقت داشتند می‌توانستند دو موقعیت فوق العاده مقابل فولاد به دست آورند و بازنده این دیدار نباشند.

مرزبان: شانس داشتیم، توپ شریفات گل می‌‎شد

به گزارش "ورزش سه" علیرضا مرزبان سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در کنفرانس مطبوعاتی بعد از دیدار با فولاد خوزستان گفت:


بازی بر روی یک ضربه ایستگاهی تمام شد. بعد از اینکه هفته‌های خیلی خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم، توانستیم  نبض بازی را به دست بگیریم و فوتبال باکیفیتی را ارائه دهیم اما بدشانس بودیم که توپ شریفات به گل نرفت. در واقع به تیمم تبریک می‌گویم که با یک احساس بسیار خوب فوتبال بازی کرد و ایستگاه به ایستگاه جلو رفت. در ارسال ها موفق بودیم اما برای شخصیت تیمم و اینکه به خوبی توانستند در نیمه دوم با تغییر تاکتیک کنار بیایند، تبریک می‌گویم و فوتبال باکلاسی ارائه کردند.


سرمربی نفت در ادامه گفت: یک بخشی از عدم گلزنی ما به عدم دقت در پاس‌های آخر مربوط می‌شود. ما خیلی خوب از دفاع فولاد رد شدیم و دو ارسال فوق العاده قوی داشتیم که می‌توانست تبدیل به گل بشود اما نشد. از سمت راست هم دو مرتبه رد شدیم اما تمرکز در پاس آخر نداشتیم و نتوانستیم به گل برسیم. اگر در ضربات آخر دقت داشتیم دو موقعیت استثنایی برای ما به وجود می‌آمد که این اتفاق رخ نداد.


مرزبان در رابطه با جدایی پیمان میری گفت: میری حدود 1300 دقیقه برای ما بازی کرد و یک پنالتی را در ریباند به گل رساند. بازیکنانی که ما داریم از کیفیت خوبی برخوردار هستند و می‌توانند گل بزنند. من از میثم هاشمی زاده و شادکام بسیار راضی هستم و خود را در موقعیت گل قرار می‌دهند و خیلی خوشحال هستم که این بازیکنان را داریم. هیثم یکی از بهترین فورواردهای ایران می‌شود و استعداد بسیار فراوانی دارد.

دیدگاه‌ها