کد خبر : 1592583 | 29 بهمن 1397 ساعت 15:42 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

آرزوها و رویاهای جدید در آسیا داریم؛

تاباتا: بازی با سایپا برای ما خیلی مهم است

بازیکن با تجربه تیم فوتبال الریان می گوید از شرایط تیم فوتبال سایپا آگاه هستند و از تجربیات آسیایی سال های گذشته برای شکست این تیم استفاده می کنند.

تاباتا: بازی با سایپا برای ما خیلی مهم است

به گزارش "ورزش سه"، روز آینده رقابت های مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا با دیدار دو نماینده ایران یعنی سایپا و ذوب آهن در قطر دنبال می شود و شاگردان علی دایی باید به مصاف الریان قطر بروند که ستاره ای نظیر تاباتا را در ترکیب خود می بیند.


تاباتا که در کنار بولنت سرمربی ترکیه ای الریان در نشست خبری پیش از دیدار برابر سایپا حاضر شده بود، در مورد دیدار برابر نماینده ایران گفت: مربی جدیدی داریم و آرزوهای و رویاهای جدید در آسیا داریم.


وی در مورد شرایط الریان ادامه داد: به صورت جدی در حال تمرین هستیم. یک نیرویی ما را برای صعود به دور بعدی هل می دهد. بازی بسیار مهمی برای ما خواهد بود. مربی ما تیم جدید را آماده کرده. کادر و برنامه های جدیدی داریم که امیدوارم با صعود همراه باشد. از هواداران خواهش می کنم که در این دیدار همراه ما باشند.


تاباتا اضافه کرد: بازی مقابل هواداران ما خواهد بود و قطعا ما قدرت بیشتری با حضور آنها می گیریم. از قدرت حریف ایرانی مطلع هستیم و برای پیروزی بازی خواهیم کرد. باشگاه ما تجربه حضور در رقابت های آسیایی را دارد و علیرغم اینکه به اهدافی که داشته ایم، نرسیده ایم تلاش می کنیم که اینبار این از تجربیاتمان به بهترین نحو استفاده کنیم.

دیدگاه‌ها