کد خبر : 1592585 | 29 بهمن 1397 ساعت 15:27 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار دمبله به بارسلونا در مورد لیون

لیون و بارسا فردا از دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم خواهند رفت.

هشدار دمبله به بارسلونا در مورد لیون

به گزارش "ورزش سه"، هر دو تیم در شرایط مطلوبی به این بازی رسیده اند. بارسا قطعا برای هموار کردن راه صعودش به دور بعد، به گل زدن در خانه لیون می اندیشد و لیون نیز دوست ندارد برابر حریف بزرگش در خانه مغلوب شود.

 

 

1383110

 

 

عثمان دمبله، ستاره فرانسوی بارسا که با رهایی از بند مصدومیت توانسته خود را به این بازی برساند، به وبسایت رسمی بارسلونا گفت:« در ابتدای فصل بازیکنی تعیین کننده برای تیم بودم و در ماه نوامبر به دلایلی نیمکت نشین شدم اما این طبیعی است؛ چرا که برای هر بازیکنی پیش می آید که در طول فصل یک دوره افت را سپری کند. با این حال در خودم توانایی لازم برای کمک به تیم را می بینم و می خواهم با ارائه بهترین بازی ها بار دیگر تبدیل به یک ستاره تعیین کننده شوم.

قطعا گلزنی در بازی های حساس می تواند بسیار مهم باشد. من مهاجم هستم و باید در بازی های حساس برای تیمم گلزنی کنم. امسال روی فتح لیگ قهرمانان تمرکز کرده ایم و البته به قهرمانی لالیگا هم می اندیشیم.»

 

لیون:« با ساموئل اومتیتی که سابقه بازی در لیون را دارد، در مورد این تیم حرف زده ایم. او به ما گفته است که لیون تیم خطرناکی است و باید مراقب باشیم. خودم نیز بازی های زیادی از لیگ فرانسه را تماشا می کنم و می دانم که لیون تیم بسیار خوبی است. نبیل فکیر بهترین بازیکن این تیم است و فرمین مندی و موسی دمبله نیز دیگر بازیکنان خطرناک لیون هستند؛ با این حال معتقدم باید مراقب تک تک بازیکنان لیون باشیم.»

 

 

 

دیدگاه‌ها