کد خبر : 1592587 | 29 بهمن 1397 ساعت 15:50 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

فوتبالی که لیاقتش را داریم را ارائه می‌کنیم

بولنت: شک نکنید سایپا را شکست می‌دهیم

سرمربی تیم الریان قطر می‌گوید بدون شک پیروزی در جدال با سایپا برای تیمش است و با اتکا به بازیکنان خوبی که دارد به آن دست پیدا می‌کند.

بولنت: شک نکنید سایپا را شکست می‌دهیم

به گزارش "ورزش سه" بولنت سرمربی تیم الریان که سال گذشته با الغرافه در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرده بود حالا با دیگر تیم قطری آخرین مرحله پلی آف آسیا را برابر سایپا ایران پشت سر می‌گذارد. این مربی که سابقه زیادی در فوتبال قطر دارد در کنفرانس مطبوعاتی قبل از جدال با شاگردان علی دایی حضور یافت و گفت: یک فوتبالی ارائه خواهیم داد که لایق باشگاه الریان باشد. آماده سازی ما خیلی خوب بوده است. باشگاه ایرانی هم بازیکنان و مربی بسیار خوبی دارد اما ما از تمام هواداران الریان و کشور قطر برای مسابقه حساس فردا دعوت می‌کنیم تا با استفاده از حمایت آن‌ها صعود به مرحله بعد را تجربه کنیم.

 

سرمربی ترک تبار الریان در ادامه گفت: الریان باشگاه بزرگی است و تجربه زیادی در آسیا دارد. اما حریف ما هم بازیکنان خوبی دارد اما بازیکنان ما از آمادگی زیادی برخوردار هستند و شک نکنید پیروزی برای ماست. الریان از لحاظ بدنی و تاکتیکی در حال پیشرفت است و قدم‌های خوبی در این راه برمی‌دارد و جا دارد از رییس باشگاه هم تشکر کنم. تمام اعضای باشگاه سعی می‌کنند هر چیزی که در دست دارند از جمله تجربه و تاکتیک خود را به نمایش بگذارند تا تیم را به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برسانند.

 

وی در ادامه از غیبت دو بازیکنش خبر داد و گفت: ما برای بازی فردا عمر باری را در خط دروازه و دنیل گومو را در خط دفاع نداریم و بدون حضور آن‌ها به مصاف سایپا خواهیم رفت.

دیدگاه‌ها