کد خبر : 1592595 | 29 بهمن 1397 ساعت 16:14 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

آماری که دفاعیه کنایه آمیز مارسلو را رد می کند

مارسلو روز گذشته در شکست 1-2 خانگی رئال برابر خیرونا بازهم بازی ضعیفی از خود به نمایش گذاشت.

آماری که دفاعیه کنایه آمیز مارسلو را رد می کند

به گزارش "ورزش سه"، مارسلو، دفاع چپ برزیلی رئال فصل جاری با افت محسوسی روبرو شده است.

هر بار که در زمین حاضر است، تیم حریف از همان جناح او حملاتش را پی ریزی می کند و رئال بارها به خاطر ضعف های دفاعی مارسلو متضرر شده است.

برای مثال روز گذشته خیرونا گل دوم خود را روی تعلل مارسلو و کندی محسوس او به ثمر رساند و پیروز میدان شد تا انتقادات از مارسلو بار دیگر قوت بگیرند. کارشناسان معتقدند که رگیلون همچون بازی های اخیر باید به صورت ثابت در ترکیب رئال بازی کند و نیمکت نشینی او برابر خیرونا به ضرر رئال تمام شده است.

 

 

1383126

 

 

ستاره برزیلی اما با انتشار پستی در اینستاگرام نسبت به انتقادات واکنش نشان داد. مارسلو که مشخصا از این مقایسه بسیار عصبانی شده بود، با انتشار عکس زیر نوشت:« همه این ها تقصیر من است!!!  ادامه بدهیم.»

 

 

1383061

 

 

آمارها اما خلاف نظر مارسلو هستند. رئال در 8 دیدار لالیگا که رگیلون از ابتدا در ترکیب حضور داشته(وایادولید، سلتا، والنسیا، بتیس، سویا، اسپانیول، آلاوس و اتلتیکو) پیروز شده است. در مقابل از 9 دیداری که مارسلو اخیرا فیکس بوده، رئال تنها یک بار(مقابل رایو) پیروز شده است. برابر بیلبائو، ویارئال مساوی کرده و به سویا، لوانته، بارسا، ایبار، سوسیداد و خیرونا نیز باخته است.

با رگیلون رئال هر 135 دقیقه یک گل خورده و با مارسلو هر 52 دقیقه. همچنین با حضور فیکس رگیلون، رئال سه برابر مواقع حضور مارسلو موفق به گلزنی شده است.

 

دیدگاه‌ها