کد خبر : 1592606 | 29 بهمن 1397 ساعت 16:50 | 26.8K بازدید | 0 دیدگاه

طهماسبی: از قبل روی پنالتی شیمبا کارکرده بودم

مصدومیت باعث شد دوست و دشمنانم را بشناسم

مهرداد طهماسبی بعد ازمدت ها به لیگ برتر بازگشت و دراولین بازی خود بعد ازبازگشت موفق شد یک پنالتی را مهار کند .

مصدومیت باعث شد دوست و دشمنانم را بشناسم

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان علی رغم این که در نیمه دوم فشار خوبی را روی دروازه فولاد آورد نتوانست به گل دست پیدا کند تا دربی خوزستان را دراهواز واگذار کند .


مهرداد طهماسبی دروازه بان تازه به خدمت گرفته نفت مسجد سلیمان در این بازی بعد ازمدت ها دوباره به لیگ برتر بازگشت و با مهار پنالتی شیمبا به نوعی آمادگی خود را به نمایش گذاشت.


وی درارتباط با این بازی و آمادگی خودش گفت:« خدا روشکر که پس از تاریخ 21 بهمن 95 دوباره توانستم به لیگ برتر برگردم و از این بابت بسیار خوشحالم.»


وی درباره بازی مقابل فوتبال خوزستان اظهار داشت :« ما درنیمه دوم برخلاف نیمه اول فشار زیادی روی دروازه فولاد آوردیم اما موفق نشدیم که با دست پر به شهرمان برگردیم. »


میلاد فراهانی درنیمه اول با یک واکنش بسیار خوب پنالتی شیمبا را گرفت تا همچنان تیمش را برای کسب امتیاز امیدوار نگه دارد.وی درهمین ارتباط خاطرنشان کرد:« ما در تمرینات قبل از بازی درباره پنالتی زن فولاد صحبت کردیم و من از قبل می دانستم تا لحظه آخر صبر می کند و بعدا ضربه را می زند و خوشبختانه درنهایت این ضربه را گرفتم.»

 

1383139


وی در خصوص مسائل مالی نیز گفت:«  مسائل مالی برای من در درجه دوم قرار دارد و می خواهم فقط فعلا تمام تمرکزم را روی تیم خود بگذارم تا  ذهن خود رادرگیر نکنم.»


 در تیم نفت مسجد سلیمان علاوه بر مهرداد طهماسبی  یک دروازه بان آماده به نام حبیب فر عباسی نیز حضور دارد. طهماسبی ضمن تعریف از توانایی های فرعباسی گفت:« حبیب ازدوستان بسیارخوب من است و من شخصا سبک دروازه بانی وی را دوست دارم .من مطمئنم فرعباسی روزهای بسیار درخشانی را پیش رو دارد و امیدوارم حق وی در تیم امید پایمال نشود. ضمن اینکه شما مطمئن باشید که حضورهمزمان ما روی کیفیت هردوی ما بسیارتاثیرمثبتی دارد.»


طهماسبی درخاتمه با تشکر ازکسانی که او را در این مدت حمایت کردند گفت:« من در این دو سالی که مصدوم بودم دوست و دشمنان را شناختم. در حال حاضرهم نمی خواهم بیشترازاین دراین مورد صحبت کنم.  باید درهمین جا ازمسئولان تیم نفت مسجد سلیمان بسیار تشکر کنم. ضمن این که از آقای مرزبان بسیار ممنون که به من اعتماد کرد و مطمئن باشید ما به امید خدا و به کمک حمایت هوادارانمان این تیم را در لیگ نگه خواهیم داشت.»

دیدگاه‌ها