کد خبر : 1592608 | 29 بهمن 1397 ساعت 16:57 | 34.3K بازدید | 0 دیدگاه

محمودزاده :کارت بازی رضا کریمی را صادر نکردیم

ثبت قرارداد و کارت بازیکن استقلال فراموش شده بود؟

مدیران استقلال در مورد بازیکن جوان این تیم اشتباه عجیبی انجام داده اند و به همین دلیل این بازیکن نتوانست برابر تراکتورسازی بازی کند.

ثبت قرارداد و کارت بازیکن استقلال فراموش شده بود؟

 

به گزارش ورزش سه، باشگاه استقلال در اواسط نیم فصل اول فوتبال ایران با بازیکنی به نام رضا کریمی قرارداد امضا کرد. او فصل قبل درگسترش فولاد تبریز بازی می کرد و بعد از تایید شفر به جمع بازیکنان جوان آبی پوشان تهرانی اضافه شد.


کریمی که در ابتدای حضورش مصدوم بود تا پایان نیم فصل با استقلال تمرین کرد و حتی شفر در مصاحبه هایی که در تعطیلات نیم فصل انجام داد از او در کنار الهیار صیادمنش، رضا آذری و سجاد آقایی به عنوان یکی از جوان های آینده دار تیمش یاد کرد.


نکته عجیب این است که شفر قصد داشت در بازی با تراکتورسازی نام او را در لیست 18 نفره تیمش قرار بدهد که به یکباره متوجه شد مدیران باشگاه یادشان رفته است قرارداد این بازیکن را در سازمان لیگ ثبت و کارت بازی‌اش را ثبت کنند.


فریبرز محمود زاده رییس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در این باره به ورزش سه گفت: آقایی به نام قاسمی، از باشگاه استقلال رضا کریمی را خارج از فصل نقل و قرارداد آورد تا برای او کارت بازی بگیرد که چون این کار غیر قانونی بود ما با آن اکیدا مخالفت کردیم.

 

او در مورد اینکه چه اتفاقی در مورد بازی کردن رضا کریمی می افتد هم گفت: باشگاه استقلال می خواهد از سهمیه آزاد فیفا استفاده کند و قرارداد این بازیکن را ثبت کند.


به این ترتیب او بعد از ثبت قراردادش در سازمان لیگ می تواند برای استقلال به میدان برود.

دیدگاه‌ها