کد خبر : 1592691 | 29 بهمن 1397 ساعت 21:09 | 46.5K بازدید | 0 دیدگاه

تنها بازیکنی که یک سال دو باربه نیمه نهایی صعود کرده است

ترابی: آن طور که شنیده ام من رکورددار هستم

ستاره تازه پرسپولیسی شده لیگ برتر پس از پیروزی در دیدار یک چهارم نهایی جام حذفی و صعود به مرحله نیمه نهایی برابر خبرنگاران به صحبت پرداخت.

ترابی: آن طور که شنیده ام من رکورددار هستم

به گزارش "ورزش سه"، از میکسدزون ورزشگاه آزادی، مهدی ترابی پس از دیدار تیم های پرسپولیس و پدیده گفت: خداراشکر می کنیم که در این بازی پیروز شدیم. این دیدار بسیار مهم بود و باید در آن پیروز می شدیم تا بتوانیم به مرحله بعدی جام حذفی صعود کنیم. ما می دانستیم پدیده تیم مهم و قدرتمندی هست و از قبل از بازی درباره سخت بودن پیروزی در این بازی کاملا می دانستیم. ولی خداراشکر که توانستیم با عملکرد خوب بازیکنان برد در این بازی را از آن خودمان کنیم و به مرحله بعدی بازی ها صعود کنیم.


ترابی درباره صعود دوباره خود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: (اولین بار با تیم سایپا و دومین بار با پرسپولیس در یک فصل فوتبالی) بله یک بار با سایپا برابر نفت آبادان بازی کردیم و توانستیم به مرحله نیمه نهایی صعود کنیم. به دلیل اینکه دیدار پرسپولیس عقب افتاده بود در آن مقطع برگزار نشد تا امروز باز هم بتوانم در این مرحله حضور پیدا کنم و در یک فصل فوتبالی برای دومین بار با دو تیم به مرحله نیمه نهایی جام حذفی برسم.


او در این باره ادامه داد: بهرحال این هم تجربه خاصی بود و شنیدم می گویند من تنها بازیکنی هستم که تاکنون این اتفاق برایم افتاد.

 

دیدگاه‌ها