کد خبر : 1592696 | 29 بهمن 1397 ساعت 21:15 | 56.9K بازدید | 0 دیدگاه

برای سازمان لیگ همه تیم‌ها یکسان هستند

فتاحی: از گل‌محمدی انتظار این صحبت‌ها را نداشتم

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد برنامه مسابقات برای تیم‌هایی که در حذفی و لیگ قهرمانان حضور دارند، فشرده‌تر است.

فتاحی: از گل‌محمدی انتظار این صحبت‌ها را نداشتم

سعید فتاحی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره صحبت‌های یحیی گل‌محمدی علیه برنامه‌ریزی سازمان لیگ برای مسابقات لیگ برتر بیان کرد: متاسفانه عادت شده هر تیمی که می‌بازد، علیه داوران و سازمان لیگ صحبت می‌کند. من واقعا از یحیی گل‌محمدی انتظار نداشتم که چنین حرف‌هایی را بزند. او مربی بااخلاقی است و بهتر بود این صحبت‌ها را مطرح نمی‌کرد.


وی ادامه داد: باید بگویم برنامه لیگ برتر برای همه تیم‌هایی که در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند، نسبت به بقیه تیم‌ها فشرده‌تر است. حتی برنامه‌ریزی برای چنین تیم‌هایی برخی تیم‌های دیگر را هم تحت فشار گذاشته است. به طور مثال پارس جنوبی روز سه شنبه هفته گذشته در مسجدسلیمان بازی کرده، سپس شنبه در جم به مصاف به نساجی رفته و چهارشنبه با استقلال در تهران بازی می‌کند. از سوی دیگر چون استقلال در آسیا بازی دارد، امکان عقب افتادن بازی این تیم با پارس جم هم وجود ندارد.


رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ همچنین گفت: برای همه تیم‌ها شرایط یکسانی را در نظر گرفتیم. جدولی که ما داریم کاملا مشخص است و حال شاید بر اساس قرعه برخی از تیم ها بازی‌هایشان فشرده‌تر باشد و برخی دیگر نه.

 

فتاحی با اشاره به صحبت‌های گل‌محمدی درباره تعویق دیدار استقلال و پدیده تاکید کرد:‌درباره آن مسابقه بارها صحبت کرده‌ایم. دیگر همه می‌دانند که سازمان لیگ نقشی در تعویق آن بازی نداشت و به دلیل فینال لیگ قهرمانان آسیا مسابقه به تعویق افتاد. ضمنا درباره بازی برگشت استقلال و پدیده باید بگویم چون استقلال دوشنبه در لیگ قهرمانان خارج از ایران بازی دارد، بلافاصله باید پنجشنبه یا جمعه با پدیده دیدار کند. پرسپولیس هم چون در لیگ قهرمانان حضور دارد، بازی‌های فشرده‌ای دارد.

 


وی در پایان گفت: برای سازمان لیگ و کمیته مسابقات همه تیم‌ها یکسان هستند و اینطور نیست که بخواهیم برای برخی تیم‌ها برنامه فشرده‌تری را تنظیم کنیم.

دیدگاه‌ها