کد خبر : 1592700 | 29 بهمن 1397 ساعت 21:20 | 52.8K بازدید | 0 دیدگاه

این شرایط لیاقت پرسپولیس و بازیکنان نیست؛

انصاری: پاداش چندمیلیون دلاری ما کجاست؟

محمد انصاری که به دلیل مصدومیت در فینال آسیا دور از میادین است، در مصاحبه با خبرنگاران پس از رسیدن پرسپولیس به نیمه نهایی، زبان به انتقاد از شرایط موجود در باشگاه گشود.

انصاری: پاداش چندمیلیون دلاری ما کجاست؟

به گزارش "ورزش سه"، محمد انصاری مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که به دلیل پارگی رابط صلیبی از میادین فوتبالی دور شده است، بعد از پیروزی سرخپوشان مقابل پدیده و صعود به نیمه نهایی جام حذفی گفت: مهم این بود که صعود کنیم. به سختی پیروز شدیم اما توانستیم به سلامت به مرحله بعد راه پیدا کنیم.


انصاری در مورد مشکلاتی که این روزها پرسپولیس با آنها دست به گریبان است، توضیح داد: در این چند سال ما نتایج خوبی گرفتیم ولی فکر کنم یک سری مشکلات در نتایج تیم پنهان شده است. مشکلاتی ساده مانند زمین تمرین که برای تیمی مثل ما که طی دو سه سال اخیر همیشه میان مدعیان آسیا بوده، مناسب نیست. یک زمین ساده و امکانات ابتدایی برای موفقیت در آسیا ناچیز است. تیمی مانند پرسپولیس که جزو بهترین تیم‌های کشور است، برای موفقیت‌های بین‌المللی نیازمند یک‌سری امکانات است که باید بیشتر به آن توجه شود. امکانات ما در مقایسه با تیم‌های آسیایی خیلی کم است.


مدافع میانی پرسپولیس گلایه های خود را اینگونه ادامه داد: مشکل دیگر مباحث مالی است. مشکلاتی در باشگاه داریم. ما پاداش چند میلیون دلاری گرفتیم که نمی‌دانیم کجاست. باید زودتر پاداش‌ها پرداخت شود. ما شنیدیم به خاطر تحریم است. من به پول عمل بازیکنان ورود نمی‌کنم. باید مسائل کلان باشگاه حل شود و بتوانیم از این مشکلات خارج شویم.


انصاری در مورد اعتصابی که بازیکنان پرسپولیس داشته اند و جلسه ای که با عرب سرپرست باشگاه در این زمینه داشته اند، بیان کرد: استفاده از لغت اعتصاب خوب نیست. باید هر چه زودتر مشکلات مرتفع شود. بازیکنان فقط و فقط به احترام هوادارانی که در سرما ماندند و از تیم حمایت می کنند، بازی می‌کنند. بازیکنان با جان و دل و به افتخار هواداران تمرین کردند و با مصدومیت به میدان رفتند. ما در چند سال اخیر مشکلاتی داشتیم. بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالات برای ما رخ داد. بازیکنان ما لایق بیشتر از این‌ها هستند.

دیدگاه‌ها