کد خبر : 1592704 | 29 بهمن 1397 ساعت 21:35 | 82.4K بازدید | 0 دیدگاه

تعویض سیدجلال عصبانی، در انتظار طول درمان (عکس)

کاپیتان پرسپولیس در صحنه‌ای غیر قابل تصور برای هواداران با برانکارد زمین را ترک کرد تا عصبانیت بر او و استرس در هواداران این تیم غلبه پیدا کند.

تعویض سیدجلال عصبانی، در انتظار طول درمان (عکس)

به گزارش "ورزش سه" مصدومیت و خروج کاپیتان سیدجلال حسینی با برانکارد از زمین صحنه ای غریب برای هواداران پرسپولیس است. او که در این دو سال اخیر کمترین میزان مصدومیت را داشته و هر بار در زمین با قدرت حاضر می‌شد در دقیقه 85 بازی امروز بر روی زمین افتاد و در نهایت با برانکارد زمین را ترک کرد.


تا به اینجا مدت دقیق و میزان مصدومیت حسینی از سوی کادر پزشکی پرسپولیس معلوم نشده است اما عصبانیت و ناراحتی مدافع با تجربه سرخپوشان نشان از جدی بودن صدمه او می‌دهد. حسینی همان لحظه در حالی که روی زمین مسابقه نشسته بود به کادر فنی نشان داد  که تعویضش کنند. نشانی که برانکو را هم مضطرب و نگران کرد.


در ادامه وقتی کاپیتان جای خود را به نادری داد و بر روی نیمکت قرار گرفت، دوربین بر روی صورت او رفت و از عصبانیت و ناراحتی شدید او پرده برداشت. هر چه هست باید منتظر ماند و دید میزان مصدومیت و دوری حسینی از میادین چه مقدار خواهد بود. مسئله‌ای که علاوه بر کادر فنی برای هواداران هم مهم است و بی صبرانه منتظر شنیدن نتیجه MRI هستند.


عکس: امیرحسین خیرخواه

 

 

دیدگاه‌ها