کد خبر : 1592730 | 30 بهمن 1397 ساعت 00:32 | 82K بازدید | 0 دیدگاه

24 ساعت قبل از بازی سرنوشت

رویارویی زودهنگام طارمی و منصوریان در قطر

مهاجم ایرانی الغرافه قطر دوشنبه شب به محل تمرین ذوب آهن رفت و به اعضای این تیم خوشامد گفت.

رویارویی زودهنگام طارمی و منصوریان در قطر

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن عصر سه شنبه در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا و برای صعود به دورگروهی این رقابت ها یک دیدار حساس و سخت را مقابل الغرافه قطر برگزار می کند. بی تردید یکی از جذابیت های مسابقه امروز تقابل مهدی طارمی مهاجم ایرانی و ملی پوش الغرافه با شاگردان علیرضا منصوریان است. اتفاقی که از چند روز قبل همه طرفداران فوتبال درباره اش صحبت می کنند و آن را یک تقابل ویژه می دانند.


طارمی که یکی از ستاره های تیم الغرافه محسوب می شود، سال گذشته با پیراهن این تیم مقابل تراکتورسازی در تهران و دوحه به میدان رفت و موفق به گلزنی هم شد. حالا او باید دیدار با یک تیم ایرانی دیگر را تجربه کند. با این تفاوت که برنده این مسابقه به مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود می کند و مسابقه حساس تری محسوب می شود.

 

 


مهاجم ایرانی الغرافه اما شب قبل از بازی با ذوب آهن اقدام جالبی انجام داد که باعث خرسندی اعضای تیم اصفهانی شد. طارمی سه شنبه شب در محل تمرین شاگردان علیرضا منصوریان حضور یافت و به اعضای ذوب آهن بابت ورود به قطر خوشامد گفت. او در این حضور برخورد گرمی با ذوب آهنی ها داشت و فضای شادی در اردوی این تیم شکل گرفت.


طارمی که یک پرسپولیسی است در زمان حضورش در این تیم مقابل استقلال با هدایت علیرضا منصوریان بازی کرد و به همین خاطر یک تقابل سرخابی نیز در بازی سه شنبه رخ می دهد. نکته جالب حضور طارمی در تمرین ذوب آهن و برخورد گرم منصوریان با او بود. این مهاجم ایرانی همچنین با رشید مظاهری دروازه بان ملی پوش ذوب آهن و البته سعید آذری مدیرعامل این باشگاه نیز خوش و بش صمیمانه ای داشت و سپس با همه اعضای تیم ایرانی دست داد و به آنها خوشامد گفت.

 

 

بی تردید حضور طارمی در بازی ذوب آهن و الغرافه می تواند بر جذابیت های مسابقه  دو تیم در پلی آف لیگ قهرمانان بیفزاید.


مسابقه الغرافه قطر و ذوب آهن ایران ساعت 18:30 چهارشنبه در دوحه برگزار می شود.


عکس ها: علی مهاجر

دیدگاه‌ها