کد خبر : 1592778 | 30 بهمن 1397 ساعت 10:52 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

برنامه فشرده پارس جنوبی؛ 3 مسابقه در 8 روز!

پارس جنوبی جم طی 8 روز 3 مسابقه در لیگ برتر انجام می دهد.

برنامه فشرده پارس جنوبی؛ 3 مسابقه در 8 روز!

به گزارش "ورزش سه"، برنامه ریزی فشرده مسابقات لیگ برتر صدای بسیاری از مربیان را در آورده و حاشیه هایی را برای سازمان لیگ ایجاد کرده است. یکی از تیم هایی که تاکنون اعتراض خاصی به این مساله نکرده اما ضرر زیادی هم کرده، پارس جنوبی جم است.


برنامه ریزی مسابقات طوری است که شاگردان مهدی تارتار در طول 8 روز 3 مسابقه سخت را پشت سر می گذارند. زردهای جنوب سه شنبه هفته گذشته در مسجدسلیمان با تیم نفت بازی کردند و سپس در بازگشت به جم روز شنبه به مصاف نساجی مازندران رفتند. حالا با گذشت 4 روز آنها باید فردا(چهارشنبه) مقابل استقلال تهران قرار بگیرند.


فشردگی مسابقات برای پارس جنوبی در هفته های اخیر اتفاقی است که هیچ تیم دیگری آن را تجربه نمی کند. تا جایی که سعید فتاحی، رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ هم به آن اشاره کرده است.


فتاحی در این خصوص گفت: «برنامه‌ریزی برای چنین تیم‌هایی برخی تیم‌های دیگر را هم تحت فشار گذاشته است. به طور مثال پارس جنوبی روز سه شنبه هفته گذشته در مسجدسلیمان بازی کرده، سپس شنبه در جم به مصاف به نساجی رفته و چهارشنبه با استقلال در تهران بازی می‌کند. از سوی دیگر چون استقلال در آسیا بازی دارد، امکان عقب افتادن بازی این تیم با پارس جم هم وجود ندارد.»

دیدگاه‌ها