کد خبر : 1592785 | 30 بهمن 1397 ساعت 11:02 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

مقابل استقلال هرجا تارتار بخواهد بازی می‌کنم

گودرزی: آچار فرانسه نیستم، در خدمت تیمم

بازیکن باتجربه پارس جنوبی جم ابراز امیدواری کرد تیمش با دست پر بازی با استقلال را ترک کند.

گودرزی: آچار فرانسه نیستم، در خدمت تیمم

شهرام گودرزی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط پارس جنوبی در آستانه دیدار با استقلال عنوان کرد: خوشبختانه شرایط خوبی داریم. بعد از برد مقابل نساجی روحیه تیم مان بالارفته و انگیزه زیادی داریم تا مقابل استقلال هم بتوانیم عملکردخوبی داشته باشیم و با دست پر از زمین خارج شویم.


وی ادامه داد: بازی کردن مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی کار آسانی نیست. با توجه به شکستی که استقلال در بازی گذشته مقابل تراکتورسازی داشته، هواداران این تیم از آنها برد می خواهند و قطعا استقلال برای جبران به زمین می آید. با این وجود ما نیز حریف دست و پا بسته ای نیستیم و برای کسب امتیاز به زمین می رویم. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود و بتوانیم دست پراز زمین خارج شویم.


گودرزی که پست تخصصی اش وینگر است، در این فصل به عنوان مدافع کناری نیز چند بار برای پارس جنوبی بازی کرده است. او درباره تغییر پستش در مسابقات مختلف عنوان کرد: این موضوع با صلاحدید کادرفنی انجام می شود و من مشکلی ندارم. هدف من موفقیت تیمم است و به همین خاطر هرجا آقای تارتار بخواهد بازی می کنم و سعی خواهم کرد بهترین عملکرد را داشته باشم. مقابل استقلال هم در هر پستی کادرفنی تصمیم بگیرد بازی می کنم و امیدوارم موفق باشم.


او درباره اینکه هواداران پارس جنوبی به واسطه حضورش در پست های مختلف لقب آچار فرانسه را برایش در نظر گرفته اند، گفت: هواداران لطف دارند و از آنها تشکر می کنم اما من دوست دارم در خدمت تیم باشم و به همین خاطر هم اعتراضی به تغییرپستم ندارم.


هافبک پارس جنوبی در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش می تواند برد دور رفت مقابل استقلال را تکرار کند، اظهار کرد: قطعا شرایط این بازی با مسابقه رفت فرق دارد. ما در بازی رفت از حمایت هواداران برخوردار بودیم و در مسابقه فردا شرایط برعکس است. کار دشواری داریم اما تلاش می کنیم با دست پر از زمین خارج شویم.

دیدگاه‌ها