کد خبر : 1592804 | 30 بهمن 1397 ساعت 11:58 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

مقابل استقلال تجربه ام را در اختیار جوان‌ها می‌گذارم

نوری: پرسپولیسی‌ام اما برای برد پارس می جنگم

کاپیتان پارس جنوبی جم می گوید شرایط مسابقه فردا با استقلال با دیدار رفت متفاوت است و تیمش کار سخت تری دارد.

نوری: پرسپولیسی‌ام اما برای برد پارس می جنگم

محمد نوری در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط پارس جنوبی قبل از دیدار با استقلال، مسابقه حساس عصر چهارشنبه وبرخی موضوعات دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


آماده بازی با استقلال هستیم


شرایط تیم ما شرایط خوبی است. بعداز برد خوبی که جلوی نساجی مازندران کسب کردیم، از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی قرار گرفتیم و آماده مسابقه با استقلال هستیم. امیدواریم که مقابل استقلال هم نتیجه خوبی بگیریم و جایگاه مان را در جدول رده بندی بهبود ببخشیم.


جوان هایمان هیجان را کنار بگذارند


استقلال تیم خوب و پرمهره ای است که در نیم فصل هم بازیکنان خوبی جذب کرده. این تیم جزو تیم های پرهوادار فوتبال ایران است و بازی سختی در ورزشگاه آزادی خواهیم داشت. امیدوارم به دور از هیجان و استرس مسابقه با استقلال در آزادی بچه ها بتوانند بازی خوب و تماشاگرپسندی را انجام دهند. ما به دور از حواشی می خواهیم مقابل استقلال مدعی نتیجه خوبی کسب کنیم.


مسابقه فردا با دیدار رفت فرق می کند


بازی رفت مقابل استقلال را در جم بردیم و 3 امتیاز حساس را گرفتیم. ما در آن بازی از شرایط میزبانی برخوردار بودیم و حمایت هواداران خوبمان را داشتیم. این بازی اما شرایطش برعکس است. بازی در آزادی برگزار می شود و باید مقابل هواداران استقلال بازی کنیم. این مساله می تواند شرایط را برای ما سخت کند. به خصوص برای بازیکنان جوان تر ما که شاید نگذارد بازی همیشگی شان را انجام بدهند.


پرسپولیسی هستیم اما برای برد پارس می جنگیم


درست است که من ، چند بازیکن و آقای تارتار بازیکن پرسپولیس بودیم اما الان بازیکن پارس جنوبی هستیم و تمام تلاشمان را می کنیم تا تیم مان موفق باشد. با تمام وجود برای موفقیت پارس جنوبی تلاش می کنیم و امیدواریم فردا نیز مقابل استقلال بازی خوبی انجام دهیم و موفق باشیم.


تجربه ام از بازی در آزادی را در اختیار جوان ها می گذارم


من تجربه زیادی از بازی کردن در آزادی دارم و مشکلی برایم در این باره وجود ندارد. 12 دربی بازی کردن و با صبا، سپاهان و تراکتورسازی نیز بازی های زیادی مقابل استقلال داشتم. فکر می کنم بالای 20مسابقه جلوی استقلال بازی کردم و با جو موجود در آزادی کاملا آشنا هستم. فردا نیز سعی می کنم تجربه ام را به کار بگیرم و به بازیکنان جوان تر نیز کمک کنم تا همه چیز خوب پیش برود و بازی خوبی را پشت سر بگذاریم.

دیدگاه‌ها