کد خبر : 1592832 | 30 بهمن 1397 ساعت 12:47 | 46.7K بازدید | 0 دیدگاه

گیج شدن لیورپولی‌ها از استوری عجیب دژان لوورن

دژان لوورن، بعد از غیبت در تمرین لیورپول، پیش از بازی امشب این تیم مقابل بایرن مونیخ، با اشاره به کمدین مشهور انگلیسی، مستر بین، استوری اینستاگرامی عجیبی منتشر کرده که خبرساز شده است.

گیج شدن لیورپولی‌ها از استوری عجیب دژان لوورن

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه بازی امشب لیورپول و بایرن مونیخ در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در جریان تمرین لیورپول که دیروز دوشنبه در مجموعه ملوود برگزار شد، مهمترین خبر این جلسه تمرینی غیبت دژان لوورن، ستاره کروات قرمزها در این تمرین بود.

 

1383378

 

مدافع کروات از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت است، مصدومیتی که باعث شده بود او اخیراً نتواند با هم‌تیمی‌هایش برای پشت سر گذاردن یک اردوی آماده‌سازی چند روزه در اسپانیا، به این کشور سفر کند. مصدومیت لوورن از ناحیه همسترینگ اولین بار در بازی لیورپول و ولوز در جام حذفی اتفاق افتاد، بازی‌ای که لیورپول در آن شکست خورد.

 

1383376

 

اما حالا مصدومیت لوورن دوباره عود کرده و باعث شده او از تمرین کردن با هم‌تیمی‌هایش برای بازی مقابل بایرن مونیخ، محروم شود.

 

دژان لوورن چند هفته پیش در شبکه‌های اجتماعی پستی عجیب و اسرارآمیز درباره مصدومیتش منتشر کرده بود و حالا دوباره از طریق شبکه‌های اجتماعی، به بیان مطالبی پرداخته که هواداران او و لیورپول را گیج کرده است.

 

لوورن با انتشار یک استوری اینستاگرامی که در آن از تصویر مستر بین، کاراکتر کمدی مشهور انگلیسی استفاده شده، نوشته است:" مستر بین در زندگی یک چیز به من یاد داده. از همراهی با خودت لذت ببر و انتظار نداشته باش کس دیگری بیاید و خوشحالت کند".

 

1383379

 

هنوز مشخص نیست این پیام لوورن درباره مصدومیت او است یا نه، ولی در این شکی نیست که مصدومیت مدافع کروات، هواداران لیورپول را نگران کرده است.

 

دیدگاه‌ها