کد خبر : 1592839 | 30 بهمن 1397 ساعت 13:15 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

بگوویچ: بازی با ملوان آسان نیست

تیم گل گهر سیرجان صدرنشین رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور در هفته بیست و چهارم امروز میزبان ملوان است. تیمی که شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارد.

بگوویچ: بازی با ملوان آسان نیست

به گزارش "ورزش سه"، با این حال وینکو بگوویچ سرمربی گل گهر سیرجان معتقد است بازی سختی برابر ملوان پیش رو دارند و اذعان کرد برای پیروزی در این دیدار سخت به حمایت تماشاگران سیرجانی نیازمند است.  

 

او در مورد این بازی می گوید: ملوان یکی از ریشه دارترین تیم های ایران است که هواداران پرشور و نشاطی دارد.استان گیلان همواره معرفی کننده بهترین  بازیکنان به فوتبال ایران بوده است.از سیروس قایقران تا مازیار زارع و پژمان نوری که از اسطوره های فوتبال ایران بوده اند. این تیم همواره بازیکنان جوان خوبی داشته و تیم قابل احترامی است. خودم و تیمم به ملوان احترام می گذاریم. این تیم از سرمربی خوب و با تجربه ای برخوردار است و محمد احمدزاده جزو بهترین مربیان ایران است.

 

وینگو با اشاره به سختی های تیمش برای این بازی گفت: ما در مسیر صعود به لیگ برتر و برای دست یابی به هدف بازی سختی را پیش رو داریم و برای رسیدن به این مهم امروز باید سخت تلاش کنیم. ما باید توجه کنیم که تیم ملوان در 7 بازی گذشته تنها یک گل خورده است و این نشان می دهد تیم ملوان ساختار دفاعی خوبی دارد و گل زدن به این تیم سخت است. امیدوارم شاگردانم دراین بازی هر چه در توان دارند رو کنند و دنباله روی برنامه های تمرین شده برای رسیدن به سه امتیاز مسابقه باشند. ما برای اینکه به هدف تعیین شده نزدیک شویم باید از این بازی به سلامت عبور کنیم.

 

البته که باید به بگوویچ حق داد نگران این بازی باشد به این خاطر که ملوان با وجود اینکه شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارد برای دفاع ازاعتبار خویش محکم بازی می کند و همین هفته پیش بود که موفق شد تیم سرخپوشان پاکدشت را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.

 

دیدگاه‌ها