کد خبر : 1592846 | 30 بهمن 1397 ساعت 13:34 | 33.8K بازدید | 0 دیدگاه

باید از فولاد امتیاز می گرفتیم؛

عسگری: پرسپولیس مطمئن باشد سه امتیاز نمی‌گیرد

عباس عسگری بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان می گوید مشکلات مالی اگر حل شود، کارهای بزرگی از دست بازیکنان تیم ساخته است.

عسگری: پرسپولیس مطمئن باشد سه امتیاز نمی‌گیرد

عباس عسگری هافبک مهاجم تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در گفتگو با "ورزش سه" در مورد شکست روز گذشته در دربی جنوب کشور برابر فولادخوزستان گفت: مقابل فولادخوزستان خیلی خوب بودیم و می توانستیم با امتیاز از بازی خارج شویم، ولی نشد؛ دست همه هوادارانی که تا ورزشگاه غدیر آمده بودند، را می بوسیم و قول می دهیم در بازی های بعدی جبران کنیم.


مهاجم نفت مسجد سلیمان در مورد دیدار بعدی این تیم برابر پرسپولیس که در خانه و در ورزشگاه بهنام محمدی برگزار می شود، بیان کرد: نه تنها پرسپولیس که تمام تیم ها در مسجد سلیمان مشکل خواهند داشت. فقط به سه امتیاز فکر می کنیم و می خواهیم هوادارانمان را خوشحال کنیم.


عسگری در مورد مشکلات مالی نفت مسجد سلیمان اضافه کرد: واقعا اذیت کننده است؛ ما تا الان فقط 30 درصد پول گرفتیم. مسئولان قول داده اند که درصدی دیگر از قرارداد را به زودی به ما بدهند. خواهش می کنم مسئولان به تیم مسجد سلیمان که امید مردم شهر است توجه کنند. اگر از ما حمایت همه جانبه داشته باشند، می توانیم حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم. بازی با پارس جنوبی روی بدشانسی گل خوردیم و بازی با فولاد خوزستان هم می توانستیم برنده باشیم. با این حال نگاه ما به آینده است. مطمئن باشید پرسپولیس با سه امتیاز از شهر ما بیرون نمی رود و قول می دهیم با ارائه یک بازی خوب هوادارانمان را خوشحال کنیم.


مهاجم تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان که تبحر بالایی در استفاده از ضربات ایستگاهی دارد، در این مورد که چرا تاکنون نتوانسته از این مهارت خود استفاده کند، عنوان کرد: تیم ما کاشته زن های خوبی دارد مثل  میلاد، حکیم و بقیه بچه ها. مطمئن باشید اگر موقعیت خوبی پیش بیاید، می توانم ضربات خوبی بزنم و امیدوارم مقابل پرسپولیس این طلسم هم بشکند.

دیدگاه‌ها