کد خبر : 1592905 | 30 بهمن 1397 ساعت 16:51 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

سرخپوشان پاکدشت 2-2 مس رفسنجان

لیگ یک/ فرصت سوزی سرخ‌های لیگ یک در دقیقه 88

شاگردان محمود فکری برد شیرینی را در دقایق پایانی از دست دادند تا فرصت کم کردن فاصله با گل گهر سیرجان را از دست بدهند و در رده سوم قرار بگیرند.

لیگ یک/ فرصت سوزی سرخ‌های لیگ یک در دقیقه 88

به گزارش "ورزش سه" از هفته بیست و چهارم مسابقات دسته اول فوتبال ایران تیم سرخپوشان پاکدشت در خانه خود با دریافت گل در دقایق آخر برابر مس رفسنجان متوقف شد تا فرصت رسیدن به رده دوم جدول و کم کردن فاصله با گل گهر سیرجان را از دست بدهد و به رتبه سوم جدول سقوط کند.


شاگردان فکری که نیاز مبرمی به کسب هر سه امتیاز این مسابقه داشتند بازی را هجومی آغاز کردند و خیلی زود و در دقیقه 3 توسط شاهین مجیدی، بازیکن سابق نساجی به گل اول دست پیدا کردند. در ادامه سرخپوشان باز هم فرصت این را داشتند که به گل‌های بیشتری رسیده و برتری خود را افزایش دهند اما هر بار به در بسته خوردند تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد. با شروع نیمه دوم بازی به صورت متعادل پیش می‌رفت و شاگردان میشو به دنبال جبران گل خورده و به تعادل کشیدن بازی بودند تا اینکه در دقیقه 55 توسط سلمان بحرانی دروازه محسن‌زاده را باز و نتیجه را به تساوی رساندند.


میزبان که هیچ دوست نداشت فرصت رسیدن به گل گهر را از دست بدهد باز هم هجومی ظاهر شد و 12 دقیقه بعد از گل مس توسط محسن طرحانی به گل دوم دست یافت و در آستانه یک برد شیرین قرار گرفت. اما این پایان کار نبود و نارنجی پوشان میزبان توسط مهاجم کهنه کار خود یعنی اکبر صغیری در دقیقه 88 گل تساوی را به ثمر رساندند و با یک امتیاز شیرین از تهران به رفسنجان بازگشت.


سرخپوشان با این تساوی تلخ 37 امتیازی شدند و رده دوم را از دست دادند و به رتبه سوم رسیدند. مس رفسنجان هم با  21 امتیاز به رده دوازدهم جدول صعود کرد و کمی از انتهای جدول فاصله گرفت.

 

دیدگاه‌ها