کد خبر : 1592911 | 30 بهمن 1397 ساعت 16:50 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

کارون اروند 1-0 شهرداری ماهشهر

لیگ یک/ تلاش مضاعف کارون برای فرار از قعر جدول

تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر در بازی خارج از خانه خود شهرداری ماهشهر را شکست داد تا به دومین برد متوالی خود رسیده باشد.

لیگ یک/ تلاش مضاعف کارون برای فرار از قعر جدول

به گزارش "ورزش سه" از هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ یک کشور تیم کارون اروند خرمشهر در بازی خارج از خانه خود برابر شهرداری ماهشهر قرار گرفت و توانست به شکست حریف خود نبرد قعر جدولی‌ها را برده و به وضعیتش در جدول سر و سامان ببخشد.


افاضلی که هفته گذشته به اولین برد خود با کارون در خانه رسیده بود باز هم تیمش را برای برد به زمین فرستاد و با ارائه یک بازی منطقی و حساب شده در دقیقه 22 توسط ابوالفضل عکاشه به گل اول رسید. کارونی‌ها که بعد از جدایی میثاقیان شرایط بسیار سختی را تجربه کرده و بردی را به دست نیاورده بودند، حالا با مربی جوان خود رو نوار پیروزی افتاده و برابر حریفان برتر ظاهر می‌شوند. در ادامه شهرداری که برای فرار از قعر جدول تلاش می‌کند حملات زیادی را بر روی دروازه کانون انجام داد اما نتوانست نتیجه را به تعادل بکشد و خرمشهری‌ها با کسب دومین پیروزی پیاپی دست پر به خانه بازگشتند.


کارون اروند خرمشهر با این پیروزی 21 امتیازی شدند و با پشت سر گذاشتن خونه به خونه به رتبه چهاردهم رسیدند و شهرداری ماهشهر هم با 16 امتیاز به قعر جدول مسابقات چسبید.

دیدگاه‌ها