کد خبر : 1592946 | 30 بهمن 1397 ساعت 19:14 | 84.1K بازدید | 0 دیدگاه

پایان کریم باقری؛ ماموریت غیرممکن عکس)

روزهای شاداب و پر انگیزه برای کریم باقری در پرسپولیس تمامی نشدنی به نظر می‌رسد؛ چه در دوران بازیگری و چه اکنون روی نیمکت.

به گزارش "ورزش سه"، کریم باقری تمام نشدنی‌ترین عضو پرسپولیس محسوب می‌شود که اکنون در 44 سالگی نیز اکتیوترین فرد روی نیمکت به حساب می‌آید که قادر است پا به پای جوانان مدعی این تیم در تمرینات به بازی بپردازد.


باقری که از سال 75 به عضویت پرسپولیس در آمد و بعد از یک فصل حضور در این تیم با توجه به درخشش در تیم ملی راهی لیگ آلمان شد تا دوران لژیونر شدن خود را استارت بزند، در بازگشت نیز یکی از مهره‌های قابل توجه این تیم لقب گرفت. باقری هرچند در ایران بازی خداحافظی خود را برگزار نکرد اما می‌توان گفت یکی از جالب توجه‌ترین جدال‌ها برای پایان دوران فوتبالی‌اش در نظر گرفته شد و او موفق شد در جدال با برزیل به کارش در فوتبال پایان دهد و دوران جدید ورزشی‌اش را آغاز کند.


با این حال همچنان او مرد تمام نشدنی فوتبال ما محسوب می‌شود؛ چه کسانی که هر روز او را در تمرین پرسپولیس می‌بینند و چه در دیدارهایی خیریه‌ای که به میدان رفته و از همسن و سالان خود شرایط بدنی بهتری را به نمایش گذاشته است. او هر روز در تمرین پرسپولیس به عنوان عضو کادرفنی، بازیکنان و مدعیان جوان را به چالش فرا می‌خواند و اینچنین فریاد می‌زند که کریم باقری تمام نشده است.

 

1383488

 

دیدگاه‌ها