کد خبر : 1592967 | 30 بهمن 1397 ساعت 21:08 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

برانکو ، شفر و منصوریان در آوردگاه آسیا؛

با آرزوی موفقیت؛ برای سهمیه ایران بجنگید!

ذوبی ها توانستند با موفقیت در دیدار پلی آف خود را به مرحله گروهی برسانند تا اوضاع ایران سخت تر از قبل نشود.

با آرزوی موفقیت؛ برای سهمیه ایران بجنگید!

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن اصفهان و سایپا کار بسیار سختی در مرحله پلی آف برابر نمایندگان قطر در خانه حریف داشتند که در نهایت ذوبی ها موفق شدند حریف خود را شکست دهند تا حالا در کنار استقلال و پرسپولیس نمایندگان پر امید ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باشند.

 

 

منصوریان؛ بهشت پیش روی ذوبی ها


شاگردان منصوریان شید سخت ترین قرعه خود را در مرحله پلی آف داشتند و حالا در مرحله گروهی کار چندان سختی پیش روی این تیم نیست. ذوبی ها در مرحله گروهی در گروه النصر عربستان، الزورا عراق و الوصل امارات حضور دارند و در اولین دیدار به مصاف نماینده عراق در کربلا خواهند رفت.


گروه ذوب آهن نسبت به دیدارهای این تیم در مرحله پلی آف مانند بهشت خواهد بود و با ادامه این نمایش ذوبی ها شانس زیادی برای صعود از مرحله گروهی دارند.

 

 

شفر؛ لطفا مثل سال قبل باشید!


استقلال با شفر باز هم در گروه سختی قرار دارد. الهلال پر مهره و الدحیل تقویت شده حریفان استقلال هستند و البته با توجه به شرایط العین به نظر می رسد این تیم اماراتی امسال خیلی مدعی نخواهد بود.


استقلال سال گذشته در چنین گروهی صدرنشین شد و حالا آبی ها امیدوارند باز هم سرمربی آلمانی کار غیر ممکن را ممکن کند و استقلال به مرحله بعدی برود.

 

 

برانکو؛ غفلت ممنوع!


وضعیت گروه قرمزها هر چند به سختی گروه استقلال و آسانی گروه پرسپولیس نیست اما یک غفلت می تواند کار تیم برانکو را سخت کند و پرسپولیس باید از اولین دیدار خود با چهره ای مدعی در گروه ظاهر شود. السد قطر، الاهلی عربستان و پاختاکور ازبکستان سه حریف نایب قهرمان آسیا هستند و قرمزها نسبت به دیگر حریفان خود شرایط بهتری دارند اما ماجرای آسیا متفاوت است و برانکو با تجربه بالا به خوبی می داند که غفلت در این گروه ممنوع است.

 

 

برای ایران بجنگید


سهمیه ایران امسال 2+2 بود و شاید اگر صعود فوق العاده ذوبی ها نبود، کار ایران برای سال های بعدی نیز سخت و سخت تر می شد و حالا هر سه تیم ایرانی یک ماموریت دارند و باید برای فوتبال ایران بجنگند.


هر سه نماینده ایران باید با توجه به رقابت سنگین در غرب آسیا، امسال چهره ای متفاوت داشته باشند و در کنار منافع فردی، به فکر منافع ملی فوتبال ایران و افزایش سهمیه باشند تا مانند امسال شاهد چنین قرعه های سختی نباشیم.

 

دیدگاه‌ها