کد خبر : 1592972 | 30 بهمن 1397 ساعت 21:27 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

دی بروین: جام نه، پیروزی هدف منچسترسیتی است

کوین دی بروین، ستاره بلژیکی سیتی، در مورد اهداف تیمش در فصل پیش رو صحبت کرد.

دی بروین: جام نه، پیروزی هدف منچسترسیتی است

به گزارش "ورزش سه"، کوین دی بروین در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار لیگ قهرمانان مقابل شالکه حاضر شده و از روند بهبود مصدومیت خود سخن گفت.

 

1378841

 

کوین دی بروین گفت: من فکر می کنم زمانیکه شما در مسیر و جریان چیزی قرار دارید نباید خیلی به آن فکر کنید زیرا همه چیز روال طبیعی خود را طی می کند. زمانیکه شما از بند مصدومیت رها شده اید تلاش می کنید عملکرد سابق خود را تکرار کنید اما ممکن است به همین سرعت این اتفاق رخ ندهد.

 

احساس می کنم از زمان بازگشت به میادین عملکرد بهتری نشان داده ام و به همین دلیل حس خیلی خوبی دارم. هدف ما این نیست که در چهار جام را قهرمان شویم بلکه ما می خواهیم در همه مسابقات پیش رو به پیروزی برسیم. همه ما از شرایط فعلی راضی هستیم اما علاقه داریم در هر دیدار پیشرفت خود را نشان دهیم. اگرچه در لیگ برتر در چند مسابقه نتایج خوبی نگرفتیم اما هنوز هم در چهار جام شانس قهرمانی داریم.

 

در طول این فصل فقط یک بازیکن به جمع ما اضافه شد اما سبک بازی ما همیشه یکسان خواهد بود و ما آن را تغییر نخواهیم داد. شاید نتوانیم مانند فصل گذشته باشیم اما می خواهیم جام های بیشتری را به دست آوریم و مهم ترین نکته این است که در صورت کسب سه عنوان قهرمانی، بهتر از سال قبل عمل کرده ایم."

دیدگاه‌ها