کد خبر : 1592974 | 30 بهمن 1397 ساعت 21:45 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

فرجی: کیجا و ریکا شرمنده، جبران می‌کنیم

مدافع شمالی نساجی مازندران از هواداران این تیم بابت نتیجه شکست برابر پارس جنوبی عذر خواست و مدعی شد در ادامه آن را جبران خواهند کرد.

فرجی: کیجا و ریکا شرمنده، جبران می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران که امیدوار بود با مجید جلالی بتواند نیم فصل دوم را با روند مورد نظر هواداران پرشورش دنبال کند، در جم با بدشانسی بزرگی مواجه شد و در نهایت بعد از اخراج زودهنگام شکست تلخی را متحمل شد.


فرشاد فرجی، مدافع شمالی نساجی مازندران در خصوص این باخت گفت: واقعا شرمنده هواداران شدیم و نمی‌دانم چه باید بگویم. ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته بودیم و تصور این شرایط را نمی‌کردیم. دنبال بهانه نیستیم اما هم زمین و اخراج زودهنگام کاملا علیه ما شد.


وی ادامه داد: ما نیم فصل و تعطیلات را از دست دادیم و تمرینات ما دیر شروع شدیم. با این حال پیش از بازی با پارس جنوبی تمرینات مناسبی را پشت سر گذاشته بودیم و به دستیابی به امتیاز از جم کاملا امیدوار بودیم. از نظر فوتبالی این نتیجه شایسته ما نبود. از هواداران عزیزمان صمیمانه عذرخواهی می‌کنم و شرمنده آنها و حمایت‌های آنها هستیم. کیجا و ریکای هوادار نساجی شرمنده و قول می‌دهیم در ادامه جبران کنیم.


فرجی درباره بازی هفته آینده تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: فولاد در نیم فصل و با تغییراتی که داشته نتایج خوبی کسب کرده. با این حال این بازی خانگی برای ماست و به امتیاز کامل بازی فکر می‌کنیم. حضور هواداران در این بازی باعث خواهد شد تا تمام تلاش خودمان را داشته باشیم تا ضمن جبران اتفاق بازی قبلی، به دنبال شکست حریف باشیم. خوشبختانه و افتخار ما این حمایت دلگرم کننده از هواداران است و در کنار آنها باید بهترین عملکرد را داشته باشیم.

دیدگاه‌ها