کد خبر : 1593015 | 01 اسفند 1397 ساعت 09:26 | 186.2K بازدید | 1 دیدگاه

بازتاب‌های بین المللی یک حضور استثنایی

پهپادی که پرشورها را جهانی کرد!

‏عکس‌های پهپادی از استقبال بیش از ۱۰۰ هزار نفری طرفداران تراکتورسازی در بازی هفته گذشته مقابل استقلال، پرشورها را جهانی کرد.

پهپادی که پرشورها را جهانی کرد!

 

به گزارش "ورزش سه" ،جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ قطعا یکی از به یاد ماندنی‌ترین روزهای تاریخ برای طرفداران پرشور تراکتورسازی خواهد بود. آنها علاوه بر اینکه یک بازی حساس ۶ امتیازی را در رقابت برای حرکت به صدر جدول بردند، توانستند با استقبالی کم‌نظیر، رکورد حضور بیشترین تعداد تماشاگر طرفدار یک تیم در ورزشگاه در لیگ برتر را بشکنند.

 

‏اما استقبال طرفداران تراکتورسازی از بازی این تیم برابر استقلال آن‌قدر جذاب و شگفت‌انگیز بود که بسیاری از رسانه‌ها و صفحات اجتماعی بین‌المللی پرطرفدار فوتبال با تعجب به بازتاب این رویداد از ایران پرداختند.


‏این بازتاب‌ها درحالی اتفاق افتاد که بعضی از این رسانه‌ها برای اولین بار یک رویداد فوتبالی از ایران را با میلیون‌ها بازدیدکننده از سراسر جهان پوشش می‌دادند.


‏همچنین تصاویری از این بازی و جمعیت فشرده طرفدار تراکتورسازی در شبکه‌های تلویزیونی و خبری بین‌المللی و صفحات رسمی فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز پخش و منتشر شد.

 

‏نکته جالب اینجاست که بیشترین تصاویر پخش شده در رسانه‌های بین‌المللی از عکس‌های هوایی از ورزشگاه هست که توسط مهرداد نیکمرد عکاس تبریزی به وسیله پهپاد (کوادروتور) گرفته شده است.

 

‏پهپادی که حتی به دلیل شرایط نامساعد جوی و باد و باران شدید دقایقی از مسیر خود منحرف شد و دوربین آن شکست.


‏البته محمدرضا زنوزی مطلق مالک باشگاه تراکتورسازی در برنامه تلویزیونی «موج فوتبال» شبکه استانی آذربایجان شرقی «سهند»، قول داد تا هزینه‌های مربوط به این حادثه را به این عکاس پرداخت کند.

 

‏عباس خاراباف

 

1383607

 

1383608

 

1383609

1383612

 

1383611

 

 

 

 

دیدگاه‌ها