کد خبر : 1593017 | 01 اسفند 1397 ساعت 09:25 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

لواندوفسکی: برای صعود باید به لیورپول گل بزنیم

رابرت لواندوفسکی، مهاجم بایرن مونیخ، بعد از تساوی بدون گل این تیم مقابل لیورپول که در یک بازی کم‌هیجان بدست آمد، گفت بایرن مونیخ باید در بازی‌های اروپایی گلهای بیشتری به ثمر برساند.

لواندوفسکی: برای صعود باید به لیورپول گل بزنیم

به گزارش "ورزش سه"، در بازی دیشب بایرن مونیخ و لیورپول در ورزشگاه آنفیلد، تعداد شوتهای شلیک شده به چهارچوب به تعداد انگشتان یک دست هم نمی‌رسید. بایرن مونیخ با اینکه در زمین پا به پای لیورپول بازی می‌کرد و از نظر حفظ مالکیت توپ درصد چندان کمتری از حریف نداشت، اما در طول بازی حتی یک بار موفق به شلیک شوت به چهارچوب دروازه شاگردان یورگن کلوپ نشد.

 

رابرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بایرن، بعد از بازی از نحوه عملکرد بایرن در فاز تهاجمی انتقاد کرد و گفت بایرن باید در بازی‌های اروپایی بیشتر گلزنی کند. لواندوفسکی با هشت گل زده همچنان بهترین گلزن فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا است ولی او در 12 بازی قبلی بایرن در چمپیونزلیگ که در خانه حریفان برگزار شده تنها دو بار موفق به گلزنی شده است.

 

1383614

 

لواندوفسکی در پایان بازی دیشب گفت:" بازی سختی بود. شاید ما می‌توانستیم یک گل بزنیم. ولی لیورپول تیم خیلی خطرناکی است. ما مجبور بودیم در تمام 90 دقیقه، متراکم و بسته بازی کنیم".

 

مهاجم لهستانی بایرن در ادامه گفت:" در لیگ قهرمانان هیچوقت نمی‌توان نتایج را پیش‌بینی کرد. ما برای صعود به مرحله بعدی باید به لیورپول گل بزنیم. امیدوارم در خانه خودمان بتوانیم بهتر بازی کنیم".

 

 

 

دیدگاه‌ها