کد خبر : 1593020 | 01 اسفند 1397 ساعت 09:47 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

تازه وارد لیگ قهرمانان شده ایم

اوساگونا: قیچی هادی فوق العاده بود

مهاجم نیجریه ای ذوب آهن در دومین بازی اش برای این تیم در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا اولین گلش را زد و در صعود سبزهای ایران نقش مهمی ایفا کرد.

اوساگونا: قیچی هادی فوق العاده بود

به گزارش" ورزش سه" کریستین اوساگونا مهاجم نیجریه ای و 28 ساله که در نیم فصل و در نقل و انتقالات زمستانی به ذوب آهن پیوسته است در بازی برابر الغرافه در حالی که تیمش دو بر صفر از حریف عقب بود با زدن گل ، شرایط را به سود نماینده ایران تغییر داد تا در نهایت سه بر دو الغرافه قطر را از پیش رو برداشته و راهی مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان شود. اوساگونا بعد از این بازی درباره پیروزی ذوب گفت:« بازی خوبی برابر الغرافه انجام دادیم.»


او افزود:« البته ما شصت دقیقه خوب بودیم و در نیم ساعت اول بازی نتوانستیم بازی خودمان را انجام بدهیم. اما بعد از گل دوم الغرافه به خودمان آمدیم.»


مهاجم نیجریه ای ذوب آهن در ادامه گفت:« بعد از دو گلی که خوردیم به خودمان آمدیم و گل زودهنگامی که در نیمه دوم زدیم باعث شد تا از نظر روحی شرایط بهتری از حریف پیدا کرده و بازی را در اختیار بگیریم.»


اوساگونا درباره گلی که در این مسابقه به ثمر رساند و درواقع پایه های پیروزی ذوب را ریخت هم گفت:« باید از تمام بچه ها تشکر کنم. روی گل من هادی محمدی نقش مهمی داشت. توپی را که او با برگردان زد تبدیل به یک سانتر خوب شد و ما به گل رسیدیم. بعد از گل هم دنبال جبران نتیجه بودیم که خوشبختانه در فرصتی که داشتیم توانستیم دو گل دیگر بزنیم.»


مهاجم ذوب همچنین گفت:« شادی ما همان دیشب تمام شد چرا که تازه وارد لیگ قهرمانان شده ایم و می توان گفت کار ما از این جا شروع می شود.»

دیدگاه‌ها