کد خبر : 1593024 | 01 اسفند 1397 ساعت 09:57 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

می جنگیم تا فصل را خوب تمام کنیم

حدادی فر: این نتیجه نشانه بزرگی ذوب آهن است

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن با رهبری و مدیریتش در میانه زمین توانست در بازگشت سبزهای ایران و پیروزی برابر الغرافه نقش کلیدی ایفا کند.

حدادی فر: این نتیجه نشانه بزرگی ذوب آهن است

به گزارش" ورزش سه" وقتی ذوب آهن با نتیجه دو بر صفر و در زمین الغرافه از حریفش عقب افتاد کمتر کسی فکر می کرد که نماینده ایران بتواند به این بازی برگردد اما سبزها با اتکا به بازیکنان با کیفیت و با تجربه ای چون قاسم حدادی فر توانستند بازی را از حریف گرفته و در نهایت به مرحله بعدی صعود کنند.


حدادی فردرباره این بازی گفت:« این که ما توانستیم به این بازی برگردیم نشانه بزرگی تیم ذوب آهن است.»


او افزود:« وقتی تیمی دو برصفر آن هم در یک کشور عربی و با توجه به شرایط میزبانی از حریف عقب می افتد و در نهایت آن بازی را سه بر دو می برد به معنای این است که تیم بزرگی است.»


کاپیتان ذوبی ها در ادامه گفت:« من خواهشم از رسانه ها این است که به این موضوع توجه کنند که ذوب آهن برای چهارمین بار پیاپی در این مسابقات شرکت می کند و از مجموع 6 دوره حضورش در این بازی ها 4 بار به مرحله بعد صعود کرده است. »


او ادامه داد:« ذوب آهن در آسیا یک تیم قابل احترام است و بازیکنان قابل احترامی هم دارد که توانستند چنین نتیجه ای را رقم بزنند. دوست دارم به مدیران و مسئولان فوتبال و ورزش بگویم که نگاهشان به ذوب آهن هم تراز با نگاهشان به دو نماینده دیگر ایران در این رقابت ها باشد.  این تیم بی سرو صدا و در سایه همیشه کیفیت بالای خودش را نشان داده است. امیدوارم مسئولان و رسانه ها به این موضوع توجه کنند که در حال حاضر سه نماینده در لیگ قهرمانان آسیا داریم و هر سه تیم باید حمایت شوند تا از فوتبال ایران در آسیا دفاع کنند.»


حدادی فر در رابطه با شرایط ذوب در لیگ برتر هم گفت:« ما می خواهیم بجنگیم تا فصل را خوب تمام کنیم. دیگر فرصت نداریم که به نتایجمان در نیم فصل فکر کنیم و تمام هدفمان بازی های خوب و کسب نتیجه در مسابقات آینده است.»

دیدگاه‌ها