کد خبر : 1593032 | 01 اسفند 1397 ساعت 10:29 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

هندرسون: شک نکنید بازی برگشت مال ما است

جردن هندرسون که در بازی دیشب دو تیم لیورپول و بایرن مونیخ یکی از بهترین بازیکنان لیورپول بود، می‌گوید قرمزهای آنفیلد در بازی برگشت، دمار از روزگار غول باواریایی در خواهند آورد.

هندرسون: شک نکنید بازی برگشت مال ما است

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه دو تیم لیورپول و بایرن مونیخ، دیشب در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان، در خانه لیورپول به تساوی 0-0 رضایت دادند، جردن هندرسون، ستاره لیورپول که دیشب یکی از بهترین بازیکنان تیمش و یکی از بهترین‌های میدان بود، با تهدید بایرن مونیخ گفت او و تیمش در بازی برگشت ضربه سختی به بایرن مونیخ وارد کرده و بدون تردید راهی مرحله بعدی رقابتها می‌شود.

 

1383649

 

با اینکه لیورپول دیشب در آنفیلد آنقدرها سرتر از بایرن نشان نداد ولی هواداران لیورپول معتقد بودند تیم آلمانی فقط برای کسب تساوی به شهرشان آمده و در این راه هم موفق شده است.

 

بازی برگشت سه هفته دیگر در آلمان برگزار خواهد شد ولی هندرسون انگلیسی می‌گوید میزبانی باعث نمی‌شود بایرن مونیخ در مقابل او و هم‌تیمی‌هایش شانسی برای صعود داشته باشد. هندرسون در این باره گفت:" هیچ چیز هنوز تمام نشده. ما تا قبل از بازی برگشت چند بازی دیگر هم انجام می‌دهیم. باید اعتماد به نفس کامل داشته باشیم. بازی سختی در پیش خواهیم داشت ولی تجربه ما در لیگ قهرمانان بیشتر از آنها است".

 

1383650

 

هندرسون در ادامه صحبت‌هایش گفت:" ما می‌توانیم به خانه بایرن برویم و دمار از روزگارش درآوریم. من به این حرف تردید ندارم".

 

 

دیدگاه‌ها