کد خبر : 1593050 | 01 اسفند 1397 ساعت 11:21 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ 2؛ پاس همدان درانتظار صعود به لیگ یک

پرونده هفته بیستم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور عصر امروز با برگزاری یک دیدار بین تیم های نیروی زمینی و نفت و گاز گچساران بسته می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، عصر دیروز و در دو بازی باقی مانده از گروه الف داماش گیلان تیم راه یافته به بازی پایانی جام حذفی در خانه با نتیجه دو بر یک از سد شهرداری همدان گذشت. این نتیجه اختلاف امتیاز شاگردان سیامک فراهانی با خوشه طلایی را به 4 امتیاز کاهش داد. تیم خوشه طلایی که توسط محسن عاشوری، مربی سابق تیم پرسپولیس هدایت می شود در بازی های این هفته سه گل به تیم استقلال اهواز زد.

 

و اما فولاد نوین اهواز با یک گل از سد چوکا گذشت تا خود مدعی صعود شود و شاهد نتایج ضعیف تیم چوکای تالش در هفته های اخیر بعد از رفتن اصغر رسول زاده باشیم. در گروه الف همان طور که در جدول می بینید جنگ قهرمانی بین دو تیم خوشه طلایی و داماش گیلان وجود دارد با این توضیح که تیم خوشه طلایی بیشترین برد را در بازی ها دارد و دارای بهترین خط دفاعی است و در حال حاضر هم چهار امتیاز از تیم داماش پیش است.

 

اما دیروز و در بازی های گروه پاس همدان که امید زیادی به صعود به لیگ یک دارد در خانه میزبان تیم صدرنشین بود که در نهایت به تساوی یک بر یک رضایت داد. آرمان گهر سیرجان 7 امتیاز از تیم دوم پیش است و به نوعی همان طور که اشاره شد در صدر جدول برای خود حاشیه امنیت ایجاد کرده است. جدول گروه ب 4 تیم 27 امتیازی دارد و این نشان می دهد رقابت در گروه ب برای دوم شدن بسیار سخت و نفس گیر است. نیروی زمینی، پاس، نفت امیدیه و شهرداری فومن 27 امتیازی هستند و تیم بعثت کرمانشاه هم تا اکنون 26 امتیاز اندوخته است و به نوعی برای دوم شدن شانس دارد.

 

گفتنی است در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور 26 تیم در 2 گروه 13 تیمی با هم رقابت می کنند که در پایان تیم های اول هر گروه به همراه برنده تیم های دوم و در مجموع 3 تیم به دسته اول صعود می کنند.

 

نتایج بازی های گروه الف


شهرداری بم   ۱ - ۰   کاسپین قزوین
مقاومت تهران   ۳ - ۱   سردار بوکان
خوشه طلایی ساوه ۳ - ۰ استقلال اهواز
ایرانجوان بوشهر ۳ - ۳ مس نوین کرمان
داماش گیلان ۲ - ۱ شهرداری همدان
فولاد نوین اهواز ۱ - ۰ چوکا تالش


نتایج بازی ها  گروه ب


شهرداری بندرعباس۱ - ۱ نفت امیدیه
مس شهر بابک   ۶ - ۱ شهدای بابلسر
بعثت کرمانشاه   ۱ - ۰ پرسپولیس گناوه
پاس همدان ۱ - ۱ آرمان گهرسیرجان
استقلال رامشیر ۰ - ۱   شهردارى فومن


چهارشنبه ۱ اسفند


۱۴:۳۰ نیروی زمینی تهران -  نفت و گاز گچساران

 

1383684

 

1383685

 

دیدگاه‌ها