کد خبر : 1593064 | 01 اسفند 1397 ساعت 11:30 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

ریو فردیناند: لیورپول در آلیانز آرنا صعود می‌کند

ریو فردیناند بعد از تساوی بدون گل لیورپول و بایرن مونیخ در آنفیلد، به دفاع از شاگردان یورگن کلوپ برخاست و مدعی شد لیورپولی‌ها در بازی برگشت کار را تمام کرده و راهی مرحله بعد خواهند شد.

ریو فردیناند: لیورپول در آلیانز آرنا صعود می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از تساوی 0-0 لیورپول مقابل بایرن مونیخ که دیشب در خانه لیورپولی‌های اتفاق افتاد، هر چند هواداران لیورپول از این نتیجه راضی نیستند ولی بسیاری از کارشناسان انگلیسی معتقدند لیورپول در خانه نتیجه خوبی بدست آورده چرا که در مونیخ تنها با کسب یک تساوی گل‌دار می‌تواند به مرحله بعد صعود کند.

 

ریو فردیناند بعد از بازی در این باره گفت:" فکر کنم این دومین باری است که لیورپول در خانه‌اش موفق به گلزنی نشده. به خاطر دستیابی به این موفقیت باید به بایرن مونیخ تبریک گفت".

 

1383694

 

فردیناند اضافه کرد:" بایرن مونیخ تیم باتجربه‌ای است و این را در آنفیلد نشان داد. بازیکنان لیورپول فردا که از خواب بیدار می‌شوند باید با خودشان تکرار کنند که ما می‌توانیم در آلیانز آرنا گل بزنیم. باید در مونیخ دروازه‌مان را بسته نگه داریم چون اگر گل نخوریم چهار مهاجم ما که بهترین مهاجم‌های دنیا هستند می‌توانند کار هر تیمی را بسازند".

 

ریو فردیناند در ادامه گفت:" من اگر جای لیورپولی‌ها بودم مطمئن بودم که قدرت تهاجمی ویرانگر تیمم می‌تواند در خانه هر حریفی به آن تیم گل بزند. لیورپول  فقط باید به خودش مطمئن باشد و شک نکند که می‌تواند بایرن را شکست داده و به مرحله بعدی صعود کند".

 

 

 

دیدگاه‌ها