کد خبر : 1593138 | 01 اسفند 1397 ساعت 15:25 | 32.1K بازدید | 0 دیدگاه

آمار حیرت انگیز بارسا در دور حذفی لیگ قهرمانان

بارسلونا شب گذشته در زمین لیون به تساوی بدون گل دست یافت تا برای صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان محکوم به پیروزی در نوکمپ باشد.

آمار حیرت انگیز بارسا در دور حذفی لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، بارسا تیم برتر زمین به خصوص در نیمه دوم بود و 25 ضربه نیز به سمت دروازه شلیک کرد اما هیچکدام راهی به دروازه پیدا نکردند تا در نهایت تساوی بدون گل برای دو تیم به ثبت برسد. لیون با هر نتیجه تساوی که با گل همراه باشد، راهی دور بعد خواهد شد ولی بارسا باید تیم فرانسوی را در نوکمپ مغلوب کند.

 

 

1383595

 

 

بارسلونا پس از سه فصل ناکامی متوالی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به نوعی بدهی بزرگی به هوادارانش دارد. در این سه فصل رئال مادرید به شکل متوالی فاتح لیگ قهرمانان شده و بارسا نمی خواهد امسال هم شانس قهرمانی را از دست بدهد.

نگاهی به نتایج بازی های خارج از خانه بارسا در دور حذفی لیگ قهرمانان سه سال اخیر نشان می دهد که چرا آبی اناری ها نتوانسته اند پای به نیمه نهایی بگذارند.

 

 

1295172

 

 

در شش بازی اخیر دور از خانه بارسا در مراحل حذفی لیگ قهرمانان، این تیم پیروز نشده و دو تساوی و 4 شکست حاصل کارش بوده است. بارسا در این شش بازی یک گل زده و 13 گل دریافت کرده است.

 

جدای از بازی شب گذشته، بارسا فصل گذشته در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف چلسی رفت. در لندن دو تیم 1-1 مساوی شدند و بارسا در نوکمپ 3-0 پیروز شد. در یک چهارم نهایی بارسا در نوکمپ 4-1 بر رم پیروز شد ولی در زمین حریف 3-0 باخت و حذف شد.

 

دو سال پیش بارسا در یک هشتم نهایی به مصاف پی اس جی رفت. در پاریس بارسا 4-0 شکست خورد ولی در بازی برگشت 6-1 پیروز و راهی یک چهارم نهایی شد. در این مرحله بارسا بازی رفت را در زمین یوونتوس با سه گل واگذار کرد و بازی برگشت بدون گل مساوی شد.

 

 

1194181

 

 

سال 2016 نیز بارسا در یک چهارم نهایی به مصاف اتلتیکو رفت. ابتدا در نوکمپ 2-1 به پیروزی رسید ولی در بازی برگشت 2-0 مغلوب و از دور رقابت ها کنار رفت.

آخرین برد خارج از خانه بارسا در مراحل حذفی به بازی یک هشتم نهایی فصل 16-2015 برابر آرسنال بر می گردد که در لندن به برتری 0-2 برابر توپچی ها رسید.

دیدگاه‌ها