کد خبر : 1593201 | 01 اسفند 1397 ساعت 18:44 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

کاله و پیام خارج از خانه دست خالى نماندند

پلى آف لیگ والیبال؛ پیروزى مقتدرانه ورامین و پیکان

در پایان بازى هاى مرحله اول پلى آف لیگ والیبال تیم هاى پیکان، شهردارى ورامین، کاله مازندران و پیام مشهد به پیروزى رسیدند.

پلى آف لیگ والیبال؛ پیروزى مقتدرانه ورامین و پیکان

به گزارش "ورزش سه"،، دیدارهای اول مرحله پلی آف لیگ برتر روز چهارشنبه در 4 شهر برگزار شد تا تکلیف دیدارهای ابتدایی مشخص شود.

 

شهرداری ورامین 3 – شهرداری گنبد صفر

صدرنشین لیگ در خانه توانست در اولین دیدار مقتدرانه در زمین ظاهر شود و حریف خود را شکست داد. ورامینی ها در هر سه ست کم اشتباه ظاهر شدند تا با بردی مقتدرانه برای دیدار دوم به گنبد سفر کنند.

 

پیکان 3 – سایپا صفر

نبرد خودرو سازان در خانه والیبال تهران به سود پیکان به پایان رسید. شاگردان اکبری در این دیدار در هر سه ست برابر تیم ترکاشوند شکست خوردند تا پیکانی ها با یک پیروزی بی حرف و حدیث زمین را ترک کنند.

 

 

گل گهر سیرجان 1 – پیام مشهد 3

پیام مشهد مانند دو بازی قبلی در لیگ برتر توانست گل گهر سیرجان را شکست دهد. مشهدی ها هر چند بازنده ست اول بودند اما در ست های بعدی حریف خود را شکست دادند تا در پایان ست چهارم با برد دست به کار بزرگی در خانه حریف بزنند.

 

خاتم اردکان 2 – کاله مازندران 3

دیدار جذاب و نزدیک دو تیم در پایان چهار ست رقابت جذاب و زیبا به تساوی رسید تا سرنوشت مسابقه در ست پنجم مشخص شود. در ست پنجم کاله مهمان توانست حریف خود را شکست دهد تا خارج از خانه برد بزرگی را کسب کرده باشد.

دیدگاه‌ها