کد خبر : 1593236 | 01 اسفند 1397 ساعت 20:41 | 28.9K بازدید | 0 دیدگاه

باید وزن ایسما را کاهش دهیم

شفر: پاتوسی 2 هفته دیگر آماده می‌شود

سرمربی استقلال معتقد است پاتوسی دو هفته دیگر به آمادگی کامل می‌رسد و نمایش بهتری ارائه می‌کند.

شفر: پاتوسی 2 هفته دیگر آماده می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، وینفرد شفر پس از برتری استقلال مقابل پارس جنوبی گفت: همه بازی‌ها برای ما مهم است و باید در تمام آنها به برتری برسیم؛ قبلا گفتم حریف قدرتمندی امروز مقابل ما خواهد بود و باید 100 درصد توان خود را به کار می‌گرفتیم.

 

او ادامه داد: نکته‌ای که فراموش کردیم، زدن گل‌های سوم و چهارم بود؛ پارس جنوبی تیم قدرتمندی بود و روی پاس‌های بلند عملکرد خوبی داشت؛ هرچه بود تمام شد و به برتری رسیدیم.

 

سرمربی استقلال درخصوص عملکرد پاتوسی اظهار کرد: می‌دانستیم پاتوسی بازیکن خیلی خوبی است؛ عملکرد او در همه بازی‌ها را دیده بودیم؛ به همین خاطر با مدیر عامل باشگاه صحبت کردیم و درخواست دادیم تا لطفا او را به تیم اضافه کنند؛ در 20 دقیقه آخر بازی یک مقدار خسته بود و باید تغییر می‌دادیم؛ پاتوسی هنوز برای 90 دقیقه آمادگی کامل ندارد؛ قدم به قدم با ایشان کار می‌کنیم و فکر می‌کنم طی دو هفته آینده به آمادگی کامل برسد.

شفر درباره رابطه‌اش با مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: ارتباط بسیار خوبی با آقای فتحی دارم؛ با همه کسانی که کار می کنیم رابطه خوبی داریم؛ حتی تدارکات تیم.


او درخصوص اینکه به نظر می‌رسد ایسما وزن بالایی دارد، ابراز کرد: بله، این موضوع درست است؛ باید بیشتر روی این بازیکن کار کنیم تا وزن او کاهش پیدا کند.

 

سرمربی استقلال درخصوص اعتراض های منتظری و غفوری به داوری عنوان کرد: شاید اگر یادتان باشد، اتفاقاتی در بازی ما با تراکتورسازی در تبریز رخ داد و دژاگه با خطایی که روی نورافکن انجام داد، فقط یک اخطار گرفت؛ ما شاید بعضی وقت‌ها شانس خوبی نداریم.

شفر یادآور شد: درست است که اعتراض به داوری شاید به ضرر تیم شود؛ بازی تیم ملی ایران مقابل ژاپن را دیدید؛ شاید اگر بازیکنان ایران سمت داور نمی‌رفتند، می‌توانستیم بازی را ببریم.

 

دیدگاه‌ها