کد خبر : 1593321 | 02 اسفند 1397 ساعت 08:30 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: در تورین باید خیلی بهتر بازی کنیم

بعد از شکست 2-0 یوونتوس مقابل اتلتیکو مادرید، در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، مکس آلگری، سرمربی یووه گفت تیمش باید در بازی برگشت در تورین بهتر کار کند.

آلگری: در تورین باید خیلی بهتر بازی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس دیشب در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی چمپیونزلیگ، در شهر مادرید مهمان اتلتیکو بود و با گلهای خوزه خیمنز و دیگو گودین با نتیجه 2-0 از این تیم اسپانیایی شکست خورد. مکس آلگری، سرمربی یوونتوس در پایان بازی به خبرنگاران گفت کار یووه در این مرحله هنوز تمام نشده و تیمش باید در بازی برگشت، در تورین، بازی بهتری ارائه دهد.

 

آلگری بعد از شکست 2-0 تیمش در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ما بعد از یک نیمه خوب بازی کردن، آنطور بازی کردیم که آنها می‌خواستند. حریف در نیمه دوم به خوبی نیمه اول بازی نکرد ولی ما روی دو موقعیت مرده دو گل دریافت کردیم. دو گلی که نتیجه بازی را مشخص کرد. ما باید در بازی برگشت، به مراتب بهتر از امروز بازی کنیم".

 

1383970

 

آلگری در ادامه صحبت‌هایش با خبرنگاران گفت:" اتلتیکو امروز خوب بازی کرد و داور هم قضاوت خوبی داشت و توانست بازی را خوب مدیریت کند. ما باید در تورین بهتر کار کنیم و هدف‌مان همیشه کسب عنوان قهرمانی باشد".

 

سرمربی یووه در ادامه به خبرنگاران گفت:" گلهایی که ما خوردیم روی موقعیت‌های مرده به ثمر رسید و این اتفاق‌ها در فوتبال می‌افتد. اتلتیکو استفاده از چنین فرصت‌هایی را خیلی خوب بلد است".

 

وقتی خبرنگاران از آلگری درباره خوشحالی بعد از گل جنجالی سیمئونه، سرمربی اتلتیکو، سوال کردند، آلگری گفت:" آن ماجرا من را ناراحت نکرد. به این چیزها نباید بیش از حد اهمیت داد. در فوتبال فقط باید به بازی‌های بعدی فکر کرد و به جنگیدن و مبارزه کردن ادامه داد".

 

دیدگاه‌ها