کد خبر : 1593362 | 02 اسفند 1397 ساعت 12:04 | 43.7K بازدید | 0 دیدگاه

اوکتاویو، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران

فقط تیم من تیم های بزرگ را شکست داده است!

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در آستانه بازی های قهرمانی آسیا و کسب سهمیه جام جهانی 2019 مصاحبه مفصلی با سایت فدراسیون فوتبال انجام داده است.

به گزارش "ورزش سه"، اوکتاویو در شروع صحبت هایش گفت: اگر اشتباه نکنم تیم فوتبال ساحلی ایران تنها تیم از بین تیم های ملی زیرمجموعه فدراسیون فوتبال است که تاکنون توانسته برزیل را در فوتبال شکست بدهد. اگر واقع گرا باشیم متوجه می شویم که تنها تیم ملی فوتبال ساحلی توانسته تمامی تیم های فوتبالی قدرتمند جهان مانند برزیل، ایتالیا، اسپانیا، پرتغال و روسیه و برزیل را شکست بدهد. پس جایگاه این تیم به لحاظ افتخارات کسب شده بسیار ویژه و نیازمند توجه بیشتری است. وقتی در خیابان ها با مردم مواجه می شویم به وضوح می بینیم که آنها کاملا از موفقیت های تیم آگاه هستند پس فوتبال ساحلی برای مردم جذاب است. از سال 2012 که به ایران آمدم تاکنون 9 عنوان بین المللی را کسب کرده ایم که اصلا کم نیست. از نظرم میزان سرمایه گذاری و حمایت از این تیم باید بیشتر از شرایط فعلی باشد و تعدد افتخاراتش این موضوع را تایید می کند. اکنون با توجه به شرایط موجود به طور صد درصدی روی مسابقات مهم پیش رویمان متمرکز شدیم تا به هدفمان یعنی صعود به جام جهانی برسیم. بی تردید در تایلند کار برایمان بسیار سخت خواهد بود. درحال آماده سازی تیم در ایران هستیم و همه تلاشمان را بکار گرفته ایم تا بتوانیم با عملکردی خوب به تنها هدف اصلی خود یعنی کسب یکی از سه سهمیه صعود به جام جهانی پاراگوئه برسیم.  

 

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در خصوص شرایط اینروزهای تیمش گفت: مسابقات قهرمانی آسیا برخلاف مسابقات جام بین قاره ای از نظر زمان بندی برایمان مناسب نیست چراکه پیش از فصل مسابقاتی لیگ قرار گرفته است اما برای مسابقات بین قاره ای بازیکنانی را در اختیار داشتیم که به دلیل پایان لیگ در اوج آمادگی جسمانی خود قرار داشتند. درحال حاضر هم بازیکنانی را داریم که هم چنان درگیر رفع مصدومیت هایشان هستیم اما برای غلبه به اینگونه مشکلات و رسیدن به اعتماد به نفس کافی سخت در تلاش هستیم.

 

اوکتاویو در مورد گروه ایران در بازی های قهرمانی آسیا گفت: متاسفانه این موضوع مثبتی نیست. با دو تیم بسیار رقابت پذیر عراق و عمان همگروه هستیم. به هرحال تنها چاره ما این است که در هربازی با تمرکز کامل به میدان برویم. عراق حریف قدرتمندی برای ایران خواهد بود و از اینکه انگیزه بالایی برای رویارویی با ما دارند کاملا آگاه هستیم. به همین دلیل باید با چشمانی باز و هوش بالایی برای غلبه به آنها در زمین حاضر شویم. عمان هم تیم به شدت سر سختی است و از تجربه حضور در جام جهانی برخوردار است. بازیکنان عمان سال های طولانی است که درکنار هم بازی کرده اند و کار برای ما مقابل این تیم آسان نخواهد بود. امیدوارم بتوانیم درنهایت یکی از سه جواز حضور در جام جهانی را برای ایران کسب کنیم.

 

1384034

دیدگاه‌ها