کد خبر : 1593365 | 02 اسفند 1397 ساعت 12:22 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

سرقت از خانه سادیو مانه همزمان با بازی لیورپول- بایرن

سادیو مانه، ستاره سنگالی لیورپول، سه‌شنبه شب زمانی که بعد از بازی لیورپول و بایرن مونیخ به خانه برمی‌گردد متوجه می‌شود دزد به خانه‌اش زده و تعدادی از اشیا و لوازم منزل به سرقت رفته است.

سرقت از خانه سادیو مانه همزمان با بازی لیورپول- بایرن

به گزارش "ورزش سه"، پلیس انگلیس تایید کرد که خانه سادیو مانه، مهاجم سنگالی لیورپول، زمانی که او به همراه تیمش مشغول بازی با بایرن مونیخ در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بوده مورد دستبرد قرار گرفته است. خانه سادیو مانه در آن زمان خالی از سکنه بوده و سارق یا سارقین، اشیایی مثل ساعت‌ها، گوشی‌های موبایل و سویچ‌های اتوموبیل را به سرقت برده‌اند.

 

سخنگوی پلیس لیورپول در این باره گفت:" ما از هر کسی که درباره این سرقت اطلاعاتی دارد درخواست می‌کنیم با پلیس تماس گرفته و در تحقیقات به ما کمک کند". به گفته این سخنگو تحقیقات درباره حادثه همچنان ادامه دارد.

 

این سخنگو در ادامه افزود:" می‌دانیم که بعضی از اشیای به سرقت رفته، به خصوص ساعتها از ارزش مادی بالایی برخوردار بوده. به این وسیله از کسانی که ممکن است سارقین برای فروش اشیای سرقتی با آنها تماس بگیرند درخواست می‌کنیم مراتب را به پلیس اطلاع دهند".

 

1383658

 

این اولین بار نیست که خانه سادیو مانه مورد دستبرد واقع می‌شود. در نوامبر 2017 هم زمانی که مانه برای شرکت در یکی از بازی‌های لیگ قهرمانان به همراه لیورپول در انگلیس حضور نداشت خانه‌اش با حمله سارقین مواجه شده بود. در آن زمان، سارقین، در شیشه‌ای خانه دژان لوورن، دیگر بازیکن لیورپول، که در نزدیکی خانه مانه قرار داشت را هم شکسته بودند.

 

علاوه بر مانه، روبرتو  فیرمینو، پپه رینا، دانیل آگر، ژرزی دودک، استیون جرارد، رابی کین و چندین نفر دیگر از بازیکنان لیورپول هم در گذشته با هدف قرار گرفتن خانه‌هایشان در زمان حضور آنها در مسابقات رسمی لیورپول مواجه شده بودند.

 

 

دیدگاه‌ها