کد خبر : 1593372 | 02 اسفند 1397 ساعت 12:54 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

فن‌دایک: می خواهم یکی از اسطوره‌های لیورپول شوم

ویرژیل فن‌دایک، ستاره هلندی لیورپول می‌گوید در سالهای اخیر با سرعت بسیار زیادی پیشرفت کرده و حالا در آستانه کسب موفقیت‌های بزرگ با لیورپول قرار دارد.

فن‌دایک: می خواهم یکی از اسطوره‌های لیورپول شوم

به گزارش "ورزش سه"، ویرژیل فن‌دایک، ستاره هلندی خط دفاع لیورپول می‌گوید تا چند وقت پیش به او گفته می‌شد کیفیت فوتبالش آنقدر خوب نیست که بتواند در پست دفاع وسط بازی کند ولی او ظرف مدت کوتاهی با سرعت پیشرفت کرده و حالا نه تنها عنوان گران‌ترین مدافع دنیا را یدک می‌کشد بلکه انتظار دارد به زودی به یکی از اسطوره‌های  لیورپول تبدیل شود.

 

فن‌دایک می‌گوید در نوجوانی در پست دفاع راست بازی می‌کرده ولی سرعت پیشرفتش بسیار کند بوده و خیلی از مربی‌های او معتقد بوده‌اند آینده روشنی ندارد.

 

1384040

 

فن‌دایک در گفتگو با بی بی سی گفت:" شانزده ساله که بودم در پست دفاع راست بازی می‌کردم ولی دفاع کندی بودم و کیفیت فوتبالم آنقدر خوب نبود که در پست دفاع وسط بازی کنم".

 

ستاره هلندی لیورپول در ادامه گفت:" هیچوقت فوتبالیست برجسته‌ای نبودم تا اینکه به رده سنی زیر 19سال رسیدم و کاپیتان شدم. از آن به بعد همه چیز در مسیر پیشرفت قرار گرفت. چند بازی برای تیم زیر 23سال بازی کردم و بعد پیشرفت سیر صعودی بسیار سریعی پیدا کرد".

 

1384039

 

فن‌دایک که فوتبالش را از خرونینگن هلند آغاز می‌کند در سال 2013 به سلتیک منتقل شده و دو سال بعد به ساوتهمپتون پیوسته و بازی در لیگ برتر را تجربه می‌کند.

 

پیشرفت سریع فن‌دایک توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ دنیا را به او جلب می‌کند ولی فن‌دایک منتظر می‌ماند تا با قراردادی رکوردشکن به آنفیلد منتقل شده و پیراهن قرمز لیورپول را به تن کند.

فن‌دایک درباره اینکه دوست دارد بعدها چطور در یادها بماند، گفت:" به عنوان اسطوره لیورپول. می خواهم در اینجا به دستاوردهای فوق العاده ای برسم. ما تیم فوق العاده ای داریم. ما همه چیز داریم؛ همه ابزار لازم را.

وقتی در این باشگاه بازی می‌کنید هواداران همه جا هوای‌تان را دارند و شما را عضوی از خانواده‌شان می‌دانند. این یکی از دلایلی است که من می‌خواهم برای لیورپول بازی کنم".

 

دیدگاه‌ها