کد خبر : 1593380 | 02 اسفند 1397 ساعت 13:47 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

دومین دیدار با جلالی این بار در قائمشهر

قطبی ، دل شیر و امتیاز زیر پای فیل

فولاد بعد از 10 امتیازی که از 4 بازی گذشته گرفته حالا برای انجام یک بازی دشوار برابر نساجی باید در قائمشهر به میدان برود.

قطبی ، دل شیر و امتیاز زیر پای فیل

به گزارش" ورزش سه" افشین قطبی سرمربی تیم فولادخوزستان بعد از چهار بازی موفق با این تیم ، فردا در هفته نوزدهم باید با مجید جلالی و تیم نساجی دیدار کند. قطبی تا قبل از این توانسته برانکو ایوانکوویچ، محمد تقوی و علیرضا مرزبان را به عنوان حریفانش روی نیمکت شکست دهد و فقط با مهدی تارتار و پارس جنوبی مساوی کرده است. قطبی فردا اما باید به مصاف مجید جلالی برود که در لیگ هشتم و حدود ده سال قبل یک بار و در هفته های ابتدایی نیم فصل اول لیگ هشتم با او دیدار کرده بود. قطبی اما تنها دیدارش تا امروز برابر جلالی را با نتیجه سه بر دو و در یک بازی جذاب و پرگل واگذار کرد و جالب است که در آن زمان جلالی هدایت تیم فولاد را به عهده داشت.


این دومین دیدار قطبی با جلالی است و نکته جالب تر این که هر دو مربی تقریبا همزمان هدایت تیم های نساجی و فولاد را در این فصل به عهده گرفته اند. امپراطور حال حاضر فولاد خوزستان، خوب می داند که برای ادامه روند مثبت و موفقیت آمیز با تیمش باید از بازی فردا برابر نساجی امتیاز بگیرد اما او حتما در آنالیزهایی که انجام داده به خوبی می داند که رسیدن به این مهم در قائمشهر و مقابل چشم هواداران پرشور مازندرانی چقدر می تواند دشوار باشد.


با این وجود با روحیه خوبی به قائمشهر آمده و امروز در اولین تمرین تیمش در این شهر از ورزشگاه مسابقه دیدن کرد. او می داند فردا برای گرفتن امتیاز از این زمین باید پروژه دل شیر را کلید بزند.

 

1384059

 

1384057

 

 

دیدگاه‌ها