کد خبر : 1593389 | 02 اسفند 1397 ساعت 14:27 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

تغییرات جلالی برای سه امتیاز کلیدی (عکس)

سرمربی تیم نساجی با تغییراتی که در ترکیب و برنامه های تاکتیکی تیمش اعمال کرده قصد دارد از بازی حساس روز جمعه امتیازات لازم را از فولاد و قطبی بگیرد.

به گزارش" ورزش سه" بازی تیم های نساجی و فولاد یک بازی حساس برای هر دو تیم است و این را مربیان باتجربه دو تیم بهتر از هرکسی می دانند. مجید جلالی سرمربی تیم نساجی که در روزهای پایانی تعطیلات نیم فصل هدایت باشگاه پرطرفدار و قدیمی مازندران را به عهده گرفت ، برنامه های ویژه ای را برای این بازی در نظر گرفته است. او در اولین اقدام حامد لک دروازه بان باتجربه اش را از لیست این بازی خارج کرد و این پست حساس را به یکی از دروازه بان های جوانش خواهد داد.


از طرف دیگر رسیدن محمد عباس زاده مهاجم محبوب طرفداران نساجی بعد از گذراندن دوران مصدومیت امکانات بیشتری را به جلالی در بخش تهاجمی در این بازی خواهد داد.


سرمربی با تجربه تیم نساجی که توانست در اولین بازی های دور برگشت با نمایش خوب تیمش نتایج نسبتا خوبی هم بگیرد، در هفته هجدهم و در زمین گل آلود و ناهموار شهرجم و در حالی که تیمش هشتاد دقیقه ده نفره بود برابر پارس جنوبی مغلوب شد تا بازی خانگی برابر فولاد حساسیت های بیشتری پیدا کند.


فولاد که با افشین قطبی نتایج خوبی گرفته با اتکا و پشتوانه ده امتیازی که از چهار بازی کسب کرده به قائمشهر آمده است اما جلالی هم با نساجی نشان داده که تیم خوبی در اختیار دارد که فوتبال خوبی بازی می کند و توانایی شکست و متوقف کردن تیم های بزرگ لیگ برتر را دارد. سرمربی نساجی پیش از این و در لیگ هشتم هم یک بار افشین قطبی را که هدایت پرسپولیس را به عهده داشت شکست داده است.

 

1384076

 

1384078

 

1384081

 

1384082

 

1384083

 

 

 

دیدگاه‌ها