کد خبر : 1593408 | 02 اسفند 1397 ساعت 16:37 | 56.4K بازدید | 0 دیدگاه

دی یونگ:

برای بازی کنار مسی لحظه شماری می کنم

فرانکی دی یونگ، ستاره هلندی چندی پیش به بارسلونا پیوست و از تابستان به جمع آبی اناری ها اضافه خواهد شد.

برای بازی کنار مسی لحظه شماری می کنم

به گزارش "ورزش سه"، بارسا از تابستان در صدد جذب دی یونگ بود ولی باشگاه آژاکس اجازه جدایی به این بازیکن نداد. هافبک 21 ساله اما سرانجام در انتقالات زمستانی با بارسا قرارداد امضا کرد و از فصل بعد برای این تیم توپ خواهد زد.

 

 

1384103

 

 

او در مصاحبه با بارسا تی وی گفت:« پیوستن به بارسا بسیار هیجان انگیز بود. استرس و هیجان زیادی داشتم ولی پس از اتخاذ تصمیم نهایی، آن را با خانواده ام جشن گرفتم. بارتومئو، رئیس بارسا همه چیز در مورد این باشگاه را برایم تعریف کرده بود و اینکه بازی در بارسا چه مزیت هایی دارد.

برای آمدن به بارسا او به من کمک زیادی کرد. از کودکی همواره دوست داشتم روزی برای بارسا بازی کنم. از سبک بازی و همچنین ستاره های بارسا خوشم می آید. بارسا تیم رویاهایم بود. تبدیل شدن به یکی از بازیکنان مهم بارسلونا یکی از آرزوهای من است. امیدوارم جام های زیادی با بارسا ببرم و به همه اهدافم برسم.»

 

بازی در کنار مسی:« برای آن روز لحظه شماری می کنم. او بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. بازیکنی که به سختی می توان توصیفش کرد. مسی کامل ترین فوتبالیست دنیاست و با توپ هر کاری که بخواهد، در زمین انجام می دهد. مسی در هر بازی موقعیت های زیادی خلق می کند و بسیار باهوش است. او در یک سطح دیگر قرار دارد.»

 

 

1376300

 

 

نوکمپ:«  باورنکردنی است. یکی از بزرگترین ورزشگاه ها اروپا. برای بازی در نوکمپ بی تاب هستم.

 اولین بار شش ساله بودم و در یک سفر تفریحی به بارسلون، همراه خانواده ام از نوکمپ دیدن کردیم. آن اولین باری بود که وارد نوکمپ شدم. سپس سه سال پیش همراه نامزدم برای تماشا بازی بارسا و بتیس به نوکمپ آمدم. فکر کنم 4-0 پیروز شدیم. نیمار، مسی و خیلی از ستاره ها در زمین حاضر بودند. آن روز واقعا خوش گذشت.»

 

دیدگاه‌ها