کد خبر : 1593414 | 02 اسفند 1397 ساعت 17:02 | 97.6K بازدید | 0 دیدگاه

پس از شب تلخ واندامتروپولیتانو

رونالدو و یک سوال؛ به خاطر جدایی از رئال پشیمانی؟

کریستیانو رونالدو، امید اول یوونتوسی ها در مقابل اتلتیکو نتوانست شب درخشانی را پشت سر بگذارد و شاهد شکست 2-0 تیمش بود.

رونالدو و یک سوال؛ به خاطر جدایی از رئال پشیمانی؟

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو تابستان امسال با امیدهایی فراوان از رئال راهی یوونتوس شد. هدف اول او رساندن یوونتوس به آرزویی 23 ساله بود؛ فتح لیگ قهرمانان. یووه در 16 سال گذشته سه بار به فینال این رقابت ها رسیده و همواره مغلوب شده است.

 رونالدو با یووه در لیگ قهرمانان شروعی غیرمنتظره داشت. یووه در مستایا 0-2 پیروز شد ولی رونالدو نیمه اول با تصمیم اشتباه داور اخراج شد و با چشمانی گریان زمین را ترک گفت. او در 5 بازی مرحله گروهی که برای یووه انجام داد، تنها یک گل برابر منچستریونایتد به ثمر رساند. امری بی سابقه از سال 2010. 

 

 

1384006

 

 

شب گذشته یوونتوس بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را در زمین اتلتیکو با دو گل واگذار کرد و رونالدو بازهم موفق به گلزنی نشد. آقای گل چند دوره اخیر لیگ قهرمانان، نتوانسته در تورنمنتی که آن را متعلق به خودش می داند، برای یوونتوس خوش بدرخشد.

البته نگاهی به آمار رونالدو در بازی شب گذشته نشان می دهد که او چندان هم بد بازی نکرد. فوق ستاره پرتغالی یک شوت به دروازه و 5 شوت خارج از چارچوب داشت. 39 پاس از 41 پاس او درست بود(دقت 95 درصدی). در 15 دوئل شرکت داشت و در 73 درصد آنها پیروز شد، 13 بار توپ را از دست داد. سه خطا روی او انجام شد و یک خطا روی بازیکن حریف انجام داد و دو پاس او منجر به موقعیت های خطرناک برای یوونتوس شد. در کنار اینها تعلل او روی گل دوم اتلتیکو توسط گودین هم قابل ذکر است.

 

 

1384008

 

 

رونالدو حالا بازی برگشت را برای نجات فصل خود پیش رو دارد. اتلتیکو بدون توماس و دیگو کاستا به میدان خواهد رفت و اگر یک گل بزند، یووه مجبور به زدن 4 گل خواهد شد و این در مقابل یکی از بهترین گلرهای دنیا یعنی "یان اوبلاک"، کار بس دشواری است.

رونالدو با رئال در 8 سال گذشته همواره در نیمه نهایی حضور داشت و 4 قهرمانی را نیز تصاحب کرد(از عوامل موثر در کسب 4 توپ طلا) اما شاید امسال خیلی زود و در یک هشتم نهایی، وداعی تلخ با لیگ قهرمانان داشته باشد. یک شکست تمام عیار برای سی آر سون.

بسیاری این سوال را از شب گذشته مطرح کرده اند که او حالا به خاطر جدایی از رئال پشیمان است؟ باید تا بازی برگشت صبر کرد.

 

 

1368308

 

 

دیدگاه‌ها