کد خبر : 1593448 | 02 اسفند 1397 ساعت 21:17 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

ژاپنی ها یک شب رویایی را داشتند

شاهین طبع: باید با کمتر از 7 امتیاز می باختیم

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: مطمئنم مقابل استرالیا بهتر خواهیم بود و می توانیم این بازی را به سود خود تمام کنیم.

شاهین طبع: باید با کمتر از 7 امتیاز می باختیم

به گزارش "ورزش سه"، مهران شاهین طبع در نشست خبری بعد از شکست مقابل ژاپن اظهار داشت: به نظرم تیم ما امروز خوب بود، اما ژاپنی ها یک شب رویایی را داشتند. بازیکن آمریکایی آنها را نتوانستیم خیلی کنترل کنیم چون یک بازیکن سطح بالا بود. بازیکن بلند آنها زیر حلقه مانده بود و مجبور بودیم بیشتر شوت بزنیم، اما امروز شوت های ما به گل نرفت. به هر حال برخی مواقع توپ بازیکنان گل نمی شود.


وی درباره عملکرد نه چندان جالب بهنام یخچالی عنوان کرد: بهنام جزو بازیکنان خوب ماست و در ژاپن 28 امتیاز به دست آورد. نباید این باخت را گردن یک بازیکن بیاندازیم چون ژاپنی ها انگیزه بالایی برای برد این مسابقه داشتند. بازیکن آمریکایی شان هم کمکشان کرد و تمرکز را از ما گرفت. فازکاس باعث شد تعداد خطاهای ما بالا برود. البته داور می توانست چند خطا روی او را نگیرد.


سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران بیان داشت: چیزی که بیشتر از همه برنامه های ما را به هم ریخت، هایجیمه بود که امروز فوق العاده بازی کرد. بقیه بازیکنان ژاپن را کنترل کردیم، اما این یک بازیکن که در کشور خودش 5 امتیاز مقابل ما گرفته بود، امروز عالی بود.


وی درباره احتمالات صعود ایران به جام جهانی گفت: فکر می کنم امروز باید زیر 7 امتیاز بازی را می باختیم و در این صورت قطعا صعود کرده بودیم. حالا باید به استرالیا فکر کنیم و امیدوار باشیم نتیجه بقیه بازی ها به سود ما باشد.


شاهین طبع در خصوص اولین نمایش مایک رستم پور افزود: رستم پور تازه به تیم اضافه شده و به نظرم امروز خوب بود. او فداکاری های زیادی در دفاع داشت.


وی در خصوص بازی با استرالیا گفت: بازی با استرالیا قطعا برای ما سخت است. مطمئنم بازی بعدی ما بهتر خواهیم بود و می توانیم این بازی را به سود خود تمام کنیم.


شاهین طبع در پایان درباره بازی ندادن به آرن داوودی و خداحافظی او اظهار داشت: این تصمیم شخصی آرن بود که به من گفت. متاسفانه نشد که امروز به این بازیکن بازی بدهم.

دیدگاه‌ها