کد خبر : 1593558 | 03 اسفند 1397 ساعت 13:13 | 46.8K بازدید | 0 دیدگاه

کالدرون:

رونالدو به خاطر پرز و نیمار رفت

رامون کالدرون، رئیس سابق باشگاه رئال مادرید، معتقد است که کریس رونالدو به دلیل نارضایتی از تماس این باشگاه با نیمار و عدم تمایل فلورنتینو پرز برای تمدید قرارداد او با شرایط بهتر، سانتیاگو برنابئو را ترک کرد.

رونالدو به خاطر پرز و نیمار رفت

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو بعد از9 فصل درخشان در رئال مادرید، در تابستان گذشته با انتقالی غیرمنتظره راهی یوونتوس شد.

گفته می شود دلیل اصلی جدایی او، عدم تمایل پرز برای تمدید قرارداد او با شرایطی مشابه لیونل مسی در بارسا بود. اکنون کالدرون مدعی شد که زمزمه پیوستن نیمار به این باشگاه نیز باعث نارضایتی ستاره پرتغالی شده بود.

او به رادیو ویاترینیداد گفت:" کریس بعد از قهرمانی در چمپیونزلیگ، خواستار افزایش حقوقش شد اما فلورنتینو از این کار امتناع کرد. کریس هم عصبانی شد زیرا شنید که رئال می خواهد پول زیادی برای نیمار بپردازد.

فلورنتینواعلام کرد که او می تواند با آوردن یک چک 100 میلیون یورویی، جدا شود و این اتفاق هم افتاد.

 

1384009

 

فلورنتینو نپذیرفت که کریس، خرید من بود. من انکار نمی کنم که او رئیس فوق العاده ای برای رئال مادرید بود اما او نمی پذیرد که میراث خوبی دریافت کرد. اتفاق مشابهی با او در مورد ایکر کاسیاس، آرین روبن و وسلی اشنایدر افتاد."

زین الدین زیدان پس از سه قهرمانی پیاپی در چمپینزلیگ، در تابستان گذشته از رئال جدا شد اما کالدرون معتقد است اگر خواسته های او توسط هیئت مدیره رئال مورد پذیرش قرار می گرفت، زیدان از این باشگاه جدا نمی شد:

" اکنون سولاری به عنوان مربی کاری که می تواند را انجام می دهد. او مقصر شرایط بدی که ما در آن قرار داریم، نیست. او به خاطر آنچه به او رسیده، دچار دردسر شده است.

او بعد از یک جدایی زیدان و یک مربی که اخراج شد، هدایت تیم را برعهده گرفت. زیدان رفت چون می دانست که دقیقا چه اتفاقی قرار است بیفتد. واضح است که زیدان خواسته ای از پرز داشت که برآورده نشد. یکی از درخواست ها این بود که رونالدو جدا نشود."

دیدگاه‌ها