کد خبر : 1593780 | 04 اسفند 1397 ساعت 11:50 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

ما دوست نیستیم؛

منصوریان – رحمتی؛ بوی انتقام، بوی گل!

دو دوست قدیمی و البته دشمن پنهان فعلی روز یکشنبه در آزادی مصاف خواهند کرد.

منصوریان – رحمتی؛ بوی انتقام، بوی گل!

به گزارش "ورزش سه"، رابطه دوستانه مهدی رحمتی و علیرضا منصوریان تا دو سال قبل به شکلی بود که اهالی فوتبال کمتر شبیه آن را دیده بودند. دو دوست قدیمی و نزدیک با رفت و آمد خانوادگی و البته رفتارهای علنی مانند حضور رحمتی در ورزشگاه برای بازی های تیم منصوریان که بعد از به اوج رسیدن رفاقت در شروع به کار استقلال لیگ شانزدهم، حالا مثل گذشته نیستند.

 

استقلال در حضیض، منصوریان و رحمتی در دلخوری


کار استقلال با منصوریان و رحمتی به نیم فصل نرسیده بود که رابطه میان این دو شکرآب شد و رحمتی بعد از کنار رفتن از جام حذفی و به دلیل اختلافات داخل رختکن، برابر سپاهان در آخرین بازی نیمکت نشین شد.


این اختلاف در نیم فصل تا جایی پیش رفت که مهدی رحمتی حتی در لیست خروج نیز قرار گرفت اما در نهایت دخالت چهره هایی مانند مهدی پاشازاده و وساطت او برای آشتی کنان رحمتی و خرمگاه، اتفاقاتی که منتج به حضور رحمتی در افتتاحیه رستوران منصوریان شد و برخی جزییات دیگر رحمتی را ماندگار کرد و تا او بعد از دو مسابقه در نیم فصل دوم، دوباره دروازه بان اول استقلال شود.

 

1384495


افت دوباره استقلال؛ دشمنی ها علنی شد


هر چند رحمتی و منصوریان دیگر اختلاف علنی نداشتند و منصوریان در ادامه سال دوم نیز از او برای گزینه اول خود معرفی کرد اما روزهای بد استقلال، دوباره این دو را رو به روی یکدیگر قرار داد.


رحمتی به دلیل مشکلات بیماری پدر خود نتوانست با استقلال تمرین کند و این اتفاقات باعث وجود برخی حاشیه ها در جم شد تا در نهایت جلسه مشترک افتخاری و ملکی با منصوریان و خروجی آن، حاشیه ها را به اوج برساند.


آنگونه که ملکی جزییات جلسه را منتشر کرد، رحمتی با در خواست منصوریان و جباری با درخواست افتخاری از تیم کنار رفتند که البته منصوریان آن زمان دلیل این تصمیم خود را تقابل با ذوب آهن با حضور قلعه نویی دانست اما استقلال در آن زمان شکست خورد تا سرمربی جدیدی جانشین منصوریان شود.

 

1384494

 

اشاره های بی اسم و بی پایان


بعد از این اتفاقات جنگ میان این دو البته نیابتی، غیر مستقیم و تلخ تر از گذشته شد. مهدی رحمتی چند مرحله بی اشاره به اسم منصوریان و در تمجید از گل محمدی گفت که هر تیمی سرمربی آن یحیی باشد، در سال های بعد نیز موفق می شود که اشاره او به حضور منصوریان در نفت بعد از گل محمدی بود. منصوریان البته در این مدت ساکت بود اما برخی فعالیت ها در شبکه های مجازی مانند پست های اینستاگرامی فرزند منصوریان علیه رحمتی، نشان داد که این اختلافات تا چه اندازه عمیق است.

 

1384493

 

بوی گل؛ شاید آره، شاید نه!


رحمتی با اهدای دسته گل برای قلعه نویی و نکونام در یک سال اخیر نشان داد دیگر نشانی از آن چهره قدیمی خود را ندارد و متعادل تر از گذشته شده اما به نظر می رسد روز دوشنبه خبری از دسته گل در آزادی نیست و اتفاقا دو طرف برای خواباندن مچ دیگری در آزادی حاضر می شوند.


منصوریان قطعا به دنبال شکست استقلال است و از سوی دیگر رحمتی می خواهد با کلین شیتی دوباره، سرمربی سابق خود را شکست دهد تا انگیزه های شخصی این دو در اوج باشد.


شاید اگر چهره ای مصلحت گرا مانند منصوریان روی نیمکت استقلال بود، حسین حسینی این دیدار شانس بیشتری برای رسیدن به ترکیب داشت تا رحمتی با انگیزه های شخصی نیمکت نشین شود اما به نظر می رسد شفر باکی از حضور رحمتی ندارد تا این دو گانه جذاب، دوباره در آزادی شکل بگیرد.

دیدگاه‌ها