کد خبر : 1593829 | 04 اسفند 1397 ساعت 13:50 | 55.5K بازدید | 0 دیدگاه

دیدیه دروگبا زوج بالوتلی در صنعت نفت

تیم صنعت نفت آبادان برای تقویت خط حمله خود در ادامه رقابت های لیگ هجدهم یک مهاجم سنگالی به نام ماکامبو کانجی را به خدمت گرفت.

دیدیه دروگبا زوج بالوتلی در صنعت نفت

به گزارش" ورزش سه" امروز باشگاه صنعت نفت آبادان با ماکامبو کانجی مهاجم سنگالی و جدیدش به توافق رسید تا در بازی های آینده مشکلات کمتری در گلزنی داشته باشد. کانجی 33 ساله و اهل کشور سنگال است و سال گذشته در لیگ فوتبال فنلاند بازی کرده است.


مهاجم سنگالی و جدید تیم صنعت نفت با اینکه در فصل جدید رقابت های فنلاند از این تیم جدا شد اما در فصل 2017-2018 توانست برای این تیم در 26 بازی 16 گل به ثمر برساند. او البته تا به حال در تیم ملی سنگال بازی نکرده و در طی فعالیت حرفه ای اش در تیم های لیگ ام ال اس آمریکا مثل آتلانتا، نیویورک ردبولز، در لیگ یونان و تیم های کولانی و لوادیاکو، الفیصلی عربستان ، اچ جی کی هلسینکی و اف سی هونکای فنلاند بازی کرده است.


او یک مهاجم مرکزی و با 193 سانتیمتر قد و راست پا است که تعداد گل هایش با ضربه سر نیز نشان می دهد که بازیکن سرزنی هم هست. چهره او شباهت زیادی به دیدیه دروگبای معروف ستاره فوتبال جهان و چلسی و اهل کشور ساحل عاج دارد. بهترین عملکرد او در سال های اخیر به فصل گذشته برمی گردد که توانست میانگین 0.62 گل در هر بازی را به نام خودش ثبت کند.

 

1384570

دیدگاه‌ها